Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2009

ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ…

Είναι κάποιες μέρες που τα όνειρα μου έχουν μετατραπεί σε θρίλερ…όχι από αυτά με τα αίματα και τα αδηφάγα τέρατα…τα δικά μου θρίλερ είναι μεταμοντέρνα, περιλαμβάνουν εξοπλισμούς κουζίνας , πλακάκια σε όλα τα χρώματα και πόμολα….πολλά πόμολα…

Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω πορτάκια από βακελίτη να με κυνηγούν… «εμένα να διαλέξεις» φωνάζει το μπλε « όχι όχι» διαμαρτύρεται το κίτρινο χτυπώντας τα μικρά βακελένια ποδαράκια του στο πάτωμα « εγώ είμαι πιο φωτεινό…εμένα θα πάρεις»….γυρίζω πλευρό και έρχομαι αντιμέτωπη με τους καταλόγους των ηλεκτρικών συσκευών …. «έχω δέκα χρόνια εγγύησ稻 …ακούγεται μια φωνή – εντοιχισμένη ,ινοξ νομίζω ήταν- « εγώ φροντίζω το περιβάλλον » πετάγεται μια άλλη με εστίες υγραερίου….κάνω να σηκωθώ αλλά ξαφνικά ένα δίμετρος ψυγειοκατάψυκτης πετάγεται από την ντουλάπα ανοιγοκλείνοντας απειλητικά τις πόρτες του….με πλησιάζει και τότε…. « μη με ξυπνάς απ΄ τις έξι…πριν η μέρα ακόμη να φέξει…» ακούγεται το ξυπνητήρι…επιτέλους ξημέρωσε….μήπως να ξανασκεφτούμε την ανακαίνιση της κουζίνας;;; ε;;

3 σχόλια:

  1. Ωχ, καλή μου, έλα να σου δώσει συμβουλές η μαμά μου που έκανε το ίδιο ακριβώς πέρσι το καλοκαίρι και έχουμε μια κουζίνα κούκλα τώρα! Η ταλαιπωρία μεγάλη, δεν το συζητώ και αν μου έλεγαν να το ξαναπεράσω, δεν θα το έκανα, αλλά άξιζε τον κόπο και με το παραπάνω. Φέτος η μαμά θέλει να ανακαινίσει το μπάνιο... ε ρε πανηγύρια!!!

    Σοβαρά, όποτε θέλεις πέρνα να πάρεις ιδέες. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμείς για καλό το πάμε...άντε να δούμε..
    Μέχρι στιγμής νικητής είναι ο μπορντώ βακελίτης και οι αποχρώσεις της καρυδιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ συναρπαστικά όλα αυτά αλλά θα προτιμούσα να μιλούσαμε για διακοπές μέρες που ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες