Σάββατο, 6 Ιουνίου 2009

Ο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ



Το τελευταίο διάστημα το πήρα απόφαση ότι δεν μπορώ να μετακομίσω από το κέντρο ένεκα της οικονομικής κρίσης βλέπετε.΄Ετσι το έριξα στην κηπουρική.Και τα κατάφερα.Ενα μικρό μπαλκονάκι μετατράπηκε σε μικρό κήπο.Και η διαθεσή μου έφτιαξε και σταμάτησα-προσωρινά τουλάχιστον-να γκρινιάζω στους γύρω μου για την κακή ποιότητα της ζωής μου(με πιάνουν τα υπαρξιακά μου ενίοτε).Ελπίζω μόνο να είναι ανθεκτικά τα λουλουδάκια μου στο καυσαέριο γιατί αλλιώς με βλέπω να πέφτω σε κατάθλιψη.Πάντως μέχρι στιγμής ανθίζουν.Αν ξεπεράσουν και τον επερχόμενο καύσωνα καλά θα τα πάμε.

3 σχόλια:

  1. ehw akousei ta kalytera gia to klima twn katw patissiwn, eimai sigouri oti me mpoliki frontida kai tetoies prodiagrafes ta "poulouda" tha diaprepsoun!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ για τα αισιόδοξα σχολιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε βρε ...με το καλό και τροπικό δάσος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες