Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2009

ΠΕΡΙ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ

«Όταν γίνεις μάνα , θα καταλάβεις»...αυτή η ατάκα ήταν η μόνιμη απάντηση της δικής μου μητέρας σε κάθε πράξη της ή παραίνεση, που αδυνατούσα να καταλάβω σαν παιδί αρχικά, σαν ενήλικη αργότερα.

Και να που το πλήρωμα του χρόνου έφτασε...η ατίθαση κόρη ετοιμάζεται να γίνει μανούλα... η δικαίωση της μητέρας μου πλησιάζει, με περιμένει στην γωνία για να μου αποδείξει οτι κάθε της συμβουλή , κάθε της παράλογη, στα παιδικά μου μάτια , απαγόρευση ήταν απόλυτα σωστή.

Το μέλλον θα μου δείξει αν όταν γινόμαστε γονείς , υιοθετούμε συγκεκριμένη συμπεριφορά και απαγγέλουμε με στόμφο το ίδιο διαχρονικό κήρυγμα. Το μόνο που ελπίζω και θα προσπαθήσω, είναι να γίνω μια καλή μανούλα χωρίς πολλές υστερίες,με όσα λιγότερα αυταρχικά «ΜΗΝ» γίνεται,προσφέροντας απλόχερα αγάπη και φροντίδα...κι αν δικαιωθεί και λίγο η μαμά μου, δεν χάθηκε κι ο κόσμος!

6 σχόλια:

  1. ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ακούω, κορίτσια; Συγχαρητήρια! Καλή λευτεριά και όλα θα πάνε καλά! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήρθα!!!! Με το καλό το μωρό!!!
    Έτσι ακριβώς έλεγε κι η δικιά μου μαμά, αλλά όταν έγινα μητέρα κατάλαβα πολλά.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σαι καλά Χρύσα...κάτι μου λέει,ότι πολύ σύντομα θα καταλάβω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αντε με το καλο!!!!!τωρα αν αργοτερα θα αρχισεις το μοτο της μαμας σου δεν το ξερω,μακαρι παντος να μη χρειαστει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eλπίζω κι εγώ να αποφύγω στερεότυπα και τσιτάτα.

    Ευχαριστούμε για τις ευχές!!! ( εγώ και το μωράκι μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες