Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2009

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ











Όπως γίνεται φανερό από τον τίτλο της ανάρτησης έχω φτάσει στα οριά μου κοινώς έχω λαλήσει.Θέλω διακοπές τώρα! Κάτι τέτοιο όμως δεν προβλέπεται μέχρι τα μέσα Αυγούστου(ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω).Θα μου πείτε μπανάκι τα Σαββατοκύριακα, αλλά πως να ηρεμήσεις στις κοντινές παραλίες της αττικής όταν γύρω σου ουρλιάζουν παιδάκια ή μάλλον οι γονείς τους, κυκλοφορούν επίδοξοι τενίστες που στα χέρια τους οι ρακέτες είναι φονικό όπλο και μην αναφέρω τις άπειρες ξαπλώστρες.Οπότε αποφάσισα να είμαι αισιόδοξη και να έχω θετική διάθεση.Έριξα μια ματιά λοιπόν σε παλιότερες φωτογραφίες και να τις παραθέτω μπας και πάρω τα πάνω μου γιατί αλλιώς δεν με βλέπω καλά. Φάτε μάτια ψάρια λοιπόν προς το παρόν.

9 σχόλια:

  1. Να' μαι κι εγώ συννεφάκι, συννεφούλα!

    Υπομονή ως τις διακοπές...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό προσπαθώ να κάνω.Ελπίζω να τα καταφέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Λέτε για διακοπές ε; Τι να πω κι εγώ που το σχολείο τελείωσε 21 Ιουνίου και ως συνήθως κάθομαι στο σπίτι και δεν πάω διακοπές ακόμα; Αυτό σημαίνει κάνω περισσότερες οικιακές δουλειές που το χειμώνα παράβλεπα, ζεσταίνομαι, γκρινιάζω και τριγυρνάω στο άσχετο; Μήπως λέω μήπως είμαι εργασιομανής [ εκτός σπιτιού] ή μήπως είμαι τεμπέλα εντός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aυτό παθαίνω κι εγώ κάθε χρόνο!! Λίγο πριν φύγω για διακοπές νομίζω ότι έχω φτάσει στα όριά μου. Νομίζω τελικά ότι είναι στο μυλό μας αυτά τα όρια.
    Εκατσα και σκέφτηκα, αν πήγαινα διακοπές τον Οκτώμβριο, θα είχα φτάσει στα όριά μου το Σεπτέμβριο, οπότε κατέληξα ότι είναι εγκεφαλικό περισσότερο (όχι ότι μας λείπει η κούραση).
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγγελική δεν νομίζω ότι είσαι ούτε τεμπέλα ούτε εργασιομανής , ζητάς απλά πράγματα τα οποία στους χαλεπούς αυτούς καιρούς είναι δύσκολο να τα αποκτήσεις.Οι διακοπές από ανάγκη έχουν γίνει πολυτέλεια.Χρύσα μακάρι να ήταν εγκεφαλικό τα έχω δει όλα πραγματικά.Βλέπω καμιά φωτογραφία με θάλασσα και θέλω να βουτήξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βλέπω θάλασσες και καραβάκια πετάγονται από τον υπολογιστή...ακούω το κουδούνι και νομίζω ότι θα κάνει ανακοίνωση ο καπετάνιος...Μέχρι να έρθει η ώρα της μεγάλης φυγής το μόνο που μας σώζει είναι η φαντασία...Δυστυχώς η εισηγησή μου για μεταφορά άμμου και πλαστικής πισίνας απερρίφθη από την προισταμένη μου....ενώ την ιδέα επίσης για φύτευση φοινικόδεντρων στο γραφείο την βρήκε υπερβολική...Οπότε κουράγιο Αδέρφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συννεφακι κανε υπομονη ,τωρα τον εφαγες τον γαιδαρο,στην ουρα θα κολησεις;λιγες μερες μεινανε για τις διακιπες ,να ξαναγεμισουν οι μπαταριες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ετσι ειναι καλο μου παιδι.Αν δεν μας στειλουνε στον ψυχιατρο η πρωην γκομενοι/αφεντικά/τραπεζες/ θα μας στειλουνε οι ρακετοφοροι.
    Οχι πες μου δεν ειναι ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ αυτο το συνεχες
    *πακ* *πακ* *πακ*
    το οποιο ειθηστε να συνοδευεται με στυλακι τυπου
    "τι καλα που περναμε εμεις εδω στας εξοχας Τουλα μου"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμ αυτό είναι το χειρότερο ότι καμαρώνουν κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες