Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2009

ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΟΧΙ ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ

Η συγκεκριμένη φράση αντιπροσωπεύει απόλυτα αυτό που βίωσα αυτό το Σαββατοκύριακο. Αποφάσισα να το παίξω χαρούμενος εκδρομέας και να πάω στο εξοχικό μαζί με την οικογένεια(έτσι για να δείξω καλή διαγωγή).Θα ηρεμήσω σκέφτηκα και θα μπορέσω να διαβάσω το βιβλίο μου δίπλα στο κύμα.Τι αφελής που ήμουν.Η παραλία γύρω στις 12 ήταν γεμάτη με παιδάκια, γιαγιάδες, μαμάδες, μπαμπάδες και ταπεράκια με ότι μπορεί να φανταστεί κανείς(έλεος μακαρόνια με κυμά στην παραλία).Ξαφνικά ακούω ένα παιδάκι να κλαίει με λυγμούς.Ψάχνοντας να δώ τι έγινε ανακαλύπτω ότι το παιδάκι δεν ήταν απλά γκρινιάρικο αλλά ο ώριμος πατέρας του, του είχε αρπάξει το παιδικό στρωματάκι θαλάσσης με το οποίο έπαιζε και δεν του το έδινε πίσω. Μετά την επέμβαση από το υπόλοιπο σόι το στρώμα επέστρεψε στον ιδιοκτήτη του και το συμβάν έλειξε αναίμακτα. Περιττό βέβαια είναι να αναφέρω και τις φωνές από υστερικές μαμάδες οι οπόιες δεν άφηναν τα πιτσιρίκια να ακουμπήσουν το πόδι τους στη θάλασσα ασυνόδευτα. Δεν είχαν βέβαια καμία διάθεση να μπουν με τα τέκνα τους στη θάλασσα γιατί επιδίδονταν μετά μανίας στην ηλιοθεραπεία. Αυτό όπως όλοι καταλαβαίνετε είχε ως αποτέλεσμα φωνές πολλές φωνές και κλάμματα.Αυτά και άλλα ευτράπελα συνέβησαν αυτό το ΣΚ. Όχι ότι δεν πέρασα καλά μην είμαι και αχάριστη αλλά την πολυπόθητη χαλάρωση δεν την συνάντησα,είχε φύγει για άλλες παραλίες δυστυχώς.Που θα μου πάει όμως θα την βρω δεν θα μου ξεφύγει.

7 σχόλια:

  1. E ρε αθάνατη ελληνική οικογένεια!
    Αν ποτέ μεταλλαχθώ στο είδος της μαμάς, που κυνηγάει το τέκνο της με τάπερ διαφόρων χρωμάτων σας δίνω το ελευθέραςνα με χαστουκίετε δημοσίως και στη συνέχεια να με κουρέψετε για παραδειγματσμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγαλή μπουκιά φάε,μεγάλη κουβέντα μη λες.Καλομελέτα και έρχεται.Εγώ πάντως θα σε κουρέψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αιώνια Ελλάδα με τους διακριτικούς γονείς...
    Ένα έχω να σου πω:
    Το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τι χαμος και αυτος καθε φορα.. Το εζησα την κυριακη και δεν αντεχω... Και εγω παιρνω ταπερακι αλλα με πεπονι οχι μακαρονια μπλιαχ..

    Ψαλιδα παιρνεις ή μονο με την ψιλη κουρευεις?χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @fairy θα βρω μου φαίνεται οτι θα επιλέγω ερημικές παραλίες στις διακοπές
    @marouli πέπονι μάλιστα όχι να κουβαλάμε το μεσημεριανό στην παραλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε κατανοω απολυτααααααααααααα!!!!

    υστερια ειναι να σε πιανει ωρες ωρες με τις και τους ανεγκεφαλους!!!

    σεβασμος κανενας...
    ειναι δικηη τους η παραλια ντε!!!


    καλημεροουδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. rainyday, ακονίζω ψαλίδι...
    Για χαστούκι, δε μου το επιτρέπουν οι αρχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες