Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Τελικά όσο πάει και χειροτερεύει η καθημερινοτητά μου.Πριν κάποιο καιρό λαχταρούσα την Παρασκευή από την Πέμπτη άντε στη χειρότερη των περιπτώσεων από την Τετάρτη το απόγευμα.Τώρα έρχεται Δευτέρα και σκέφτομαι το Σαββατοκύριακο.Μα είναι ζωή αυτή;Έχω βαρεθεί να ακούω για δίαιτες για οικογενειακές διακοπές για την ανύπαρκτη σεξουαλική ζωή των παντρεμένων κτλ κτλ κτλ.Και όλα αυτά εννοείται με πάσα λεπτομέρεια.Και βέβαια πως να συμμετέχεις σε μία τέτοια συζήτηση όταν εσύ σκέφτεσαι που θα πιεις φραπεδάκι και τσιπουράκι το απόγευμα και γενικότερα πως θα χαλαρώσεις.Ίσως κάτι δεν πάει καλά με εμένα.Ίσως να φταίει που δεν έχω φύγει ακόμα για διακοπές.Βέβαια οι γύρω μου έχουν την απάντηση εσύ δεν είσαι μάνα,δεν έχεις οικογένεια μου λένε, κάτσε να συμμαζευτείς και τότε θα δεις.Μα αν είναι να γκρινιάζω κάθε μέρα ευχαριστώ δεν θα πάρω.Θα φύγω θα πάω αλλού που λέει και η διαφήμιση!!!!

7 σχόλια:

  1. Να φύγεις να πας αλλού...κράτα μου κι εμένα θέση, κατά προτίμηση σεζ-λονγκ με θέα το Αιγαίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου! Δημιούργησα ένα νέο μπλογκ και θα ήθελα πολύ να το επισκεφτείς

    http://marianefeli4.blogspot.com/

    Το δικό σου μπλογκ είναι απλά καταπληκτικό!!! Θα ήθελα να αποκτήσουμε επαφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα. Τώρα τουλάχιστον έχεις και την εναλλακτική το απόγευμα να πας για φραπεδάκι και τσιπουράκι με ανθρώπους που σκέφτονται πάνω κάτω σαν κι εσένα. Ρώτα κι εμάς που οι συνομήλικοι λένε αυτά ακριβώς που αναφέρεις και δεν έχουμε και πολλές επιλογές! Εάν δε κάνεις κάτι διαφορετικό από τα στάνταρ της ηλικίας σου , ας το καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μηπως εσυ πας καλα και οι αλλοι οχι το εχεις σκεφτει? ;)
    λεω εγω τωρα


    καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μι αχαρά σκέφτεσαι, τώρα σκέφτεσαι μια χαρά γι ατην ακρίβεια. Όταν θα γίνεις μάνα δεν θα σκέφτεσαι (δεν είμαι μάνα, αλλά το ψιλιάζομαι ότι θα΄΄ειναι έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωχ, ωχ αυτο περί μητρότητας μου τσάκισε την ψυχολογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @marianefeli καλώς ήρθες
    @αγγελική άσε αν δεν πληρείς τα στάνταρ της ηλίκιας σου άστα να πάνε
    @tsaousa μα γι αυτό δεν σκοπέυω να άλλαξω την καταστασή μου
    @korinoskilo το έχω σκεφτεί αλλά αυτοί οι άλλοι είναι πολύ
    @rainyday εσύ ετοιμάσου σιγά σιγά ,χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες