Τρίτη, 28 Ιουλίου 2009

ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

Ο τίτλος της ανάρτησης είναι παραπλανητικός βέβαια. Γιατί για εμένα αυτό δεν ισχύει. Πάντως το τελευταίο καιρό πρέπει να ομολογήσω ότι όλα πήγαιναν καλά. Αλλά σιγά μην δεν βρισκόταν κάποιος να μου χαλάσει τη Νιρβάνα. Η γνωστή εκνευριστική του γραφείου η οποία ενίοτε στέλνει μαιλ δίνοντας μας οδηγίες για το πως να διατηρούμε το χώρο καθαρό στολιζοντάς μας με διάφορα κοσμητικά επίπεδα.Περιόριζα στο ελάχιστο τις επαφές μου μαζί της αλλά αυτό δεν έιναι πάντα εφικτό.Το αποτέλεσμα βέβαια είναι ότι τώρα είμαι τα νέυρα μου τα χάπια μου και ένα ταξί να φυγώ.Μερικά άτομα δεν ανέχονται να βλέπουν τον άλλον ήρεμο και χαρούμενο και να κάνει χαβαλέ.Οοοχι θα πρέπει να στη χαλάσουν. Αυτό ποτέ μου δεν το κατάλαβα.Είσαι πιεσμένος , οκ πνίγεσαι στο χώρο που είσαι τόσα χρόνια, οκ βαριέσαι να βλέπεις τις ίδιες φάτσες τόσα χρόνια,οκ.Εγώ τι φταίω;;;Θεωρώ ότι όλοι μπορούμε να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους για να ξεσπάμε τα νέυρα μας.Το να ξεσπάμε στους άλλους δεν είναι η σοφότερη επιλογή.

4 σχόλια:

  1. ουτε σοφοτερη ειναι ουτε αποτελεσματικη....
    γιατι απλα βγαζεις την τσατιλα σου... δεν καταπολεμας το προβλημα ουσιαστικα....

    μην δινεις σημασια..
    πες οτι τοσο την κοβει τοσο κανει ...
    εγω ετσι νιωθω παντα πιο ηρεμη :))

    καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδιαφορία γλυκειά μου, αδιαφορία ο καλύτερος τρόπος ...κι αν δεν πιάσει δωράκι σάκο του μποξ, αντί να ξεσπά πάνω σας ας ξεσπάσει σε κάτι άψυχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xρειάζεται μια πνευματικότητα και αυτοέλεγχο να συνειδητοποιήσει κάποιος-κάποια το πρόβλημμά του/της, ώστε να μην ξεσπά οπουδήποτε...σίγουρα είναι και δείγμα κομπλεξ-ανωριμότητας τέτοιες κινήσεις...εν τέλη όμως εμας μας ενδιαφέρει πώς θα μείνουμε ανεπιρέαστοι από όλα αυτά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. προσπαθώ εδώ και 2 χρόνια να μην επηρεαστώ.άλλες φορές πιάνει άλλες όχι.ηρεμιστικά θα της πάρω δώρο όχι σάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες