Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2009

ΕΙΣΠΝΟΗ - ΕΚΠΝΟΗ

Προσπαθώ να διατηρήσω την εσωτερική μου ηρεμία και την εικόνα της ανοικτής θάλασσας στο μυαλό μου, μπας και το σώσω!!! Τι να σώσω θα μου πείτε …τον εαυτό μου από την ολική κατάρρευση!
Όλοι ξέρουν τη δουλειά μου καλύτερα από εμένα, έχω πειστεί πλέον για αυτό.
Εκείνο που παραμένει ανεξήγητο μέσα μου είναι το γιατί δεν την κάνουν κιόλας.
Αφού έχουν τόσο λαμπρές ιδέες και εξαιρετικά πρωτότυπους τρόπους χειρισμού- για παράδειγμα θεωρούν ότι το βανάκι της εταιρείας είναι η τσάντα της Μαίρη Πόπινς, όπου χωρούν τα πάντα και δεν γεμίζει ποτέ- ας το οδηγήσουν κιόλας!
Αφού πιστεύουν ότι χωρίς να υπάρχει στοκ μπορώ να εκτελώ παραγγελίες, ας τις εκτελέσουν εκείνοι με αέρα κοπανιστό!
Ειλικρινά σας μιλάω, δεν θα προσβληθώ καθόλου αν με στείλουν σε καμιά παραλία να πετάω βοτσαλάκια στο νερό και εκείνοι να δουλεύουν στη θέση μου! Δεν το κάνουν όμως , γιατί; ε;γιατί;
Μέχρι λοιπόν να έρθει η ώρα της άδειας εφαρμόζω τη μέθοδο εισπνοή-εκπνοή, σαν το καράτε κιντ και αυτοσυγκεντρώνομαι.
Μια εβδομάδα έμεινε…θα αντέξω!

7 σχόλια:

  1. μα ολους τους εξυπνους στην δικη σας εταιρια πρεπει να τους εχουν προσλαβει ρε γμτ :ρρρρρρ

    φυσικα και θα αντεξεις....
    παμε ολοι μαζι ...... εισπνοη... Εκπνοη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για μια εβδομάδα ούτε να το συζητάς....
    Καλο κουράγιο και μετά καλές διακοπές!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως τα λες korinoskilo...από Αινστάιν και πάνω προσλαμβάνουν!
    Να σαι καλά εβίτα μου, βδομάδα είναι θα περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα περάσει αυτή η εβδομάδα;το ελπίζω γιατί αλλιώς εγώ θα φύγω θα στείλω τη φωτογραφία μου στην Αμερική,δεν μπορεί κάποιος θα με ερωτευθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπομονη... μια βδομάδα είναι, θα περάσει!
    Και μετά θα είσαι μακρυά από το βανάκι και δίπλα σε καμιά παραλία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συννεφάκ, δοκίμασε και Αυστραλία...έτσι για να αυξάνονται οι πιθανότητες!

    Fairy, μακρυά, πολύ μακρυά θα ταξιδεύουμε που λέει και ο ποιητής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπομονή οι μέρες περνούν όσο για τη δουλειά
    το λέει η λέξη απο μόνη της δούλους μας θέλουν

    καλη σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες