Τρίτη, 25 Αυγούστου 2009

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ορίστε επέστρεψα και τι κατάλαβα;Εκεί που είχα καλομάθει να σηκώνομαι με την ησυχία μου να πίνω το καφεδάκι μου, να αράζω στην παραλία και να κουτσομπολεύω, ήρθα ξανά στη ρουτίνα.Σαν να μην πέρασε μία μέρα.Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά κάποιοι συνάδελφοι θα φύγουν τώρα για διακοπές και όλη την ώρα κανονίζουν τις λεπτομέρειες: τι θα πάρουν τι θα φορέσουν που θα διασκεδάσουν κτλπ. Γκρρ τα νεύρα μου.Αυτό όμως που μου προκάλεσε τη μεγαλύτερη θλίψη είναι η εικόνα της καμμένης Αθήνας. Βλέποντας αυτά τα καρβουνιασμένα δενδράκια που κάποτε ήταν όλο ζωή νιώθει κανείς οργή και αγανάκτηση.Ότι είχε απομείνει το έκαψαν και αυτό.Η απορία μου είναι αυτοί που χτίζουν αλλά και αυτοί που αγοράζουν δεν καταλαβαίνουν ότι χωρίς τα λίγα αυτά δενδράκια η Αττική σε λίγο θα είναι ακατοίκητη;Και φυσικά όπως πάντα κανένας δεν παίρνει την ευθύνη,όλοι προσπαθούν να τη ρίξουν κάπου αλλού.Κάθε χρόνο τα ίδια,εκπλήσσονται που δεν έχουν ληφθεί προληπτικά μέτρα.Η Ηλεία δεν μας δίδαξε τίποτα.Δυστυχώς όμως θα εξαντληθεί και η υπομονή της φύσης και τότε αλοιμονό μας.

1 σχόλιο:

  1. αφου ειναι ακατηκιτο το μυαλο τους.... τι να τους νοιαξει?!!!
    γουελ καμ μπακ το ριαλιτι ;)

    περασες ομορφα?,,,,, κρατα αυτα μεσα στο μυαλο και στην καρδια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες