Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009

Εκλογές...κι εγώ τι φταίω;;;



Προεκλογική περίοδος και όλα τα Μωρά βγήκαν στην πίστα. Πράσινα, κόκκινα, μπλε και ενδιάμεσων αποχρώσεων αλωνίζουν τα πάνελ των τηλεοπτικών εκπομπών. Υπό κανονικές συνθήκες, όλα αυτά τα προεκλογικά τα αποφεύγω, προτιμώ ίντερνετ και εφημερίδες- τα οποία τουλάχιστον δεν έχουν καμία επίδραση στον ακουστικό μου πόρο.
Ο σύντροφος μου όμως τα παρακολουθεί με θρησκευτική ευλάβεια, σχολιάζει συγκρίνει, αναλύει και θυμάται με θαυμαστή λεπτομέρεια τι έχει πει ο καθένας!
Ένεκα η ανάγκη λοιπόν, εχθές το βράδυ - κι ενώ προτιμούσα να δω το CSI, ναι ναι το παραδέχομαι, προτιμούσα τις αμερικανιές από τους αξιόλογους ηγέτες του τόπου μου- είδα 2 από δαύτα τα προεκλογικά talk-show.

Τα πάνελ ήταν πλούσια- είδα Χατζηνικολάου και Παπαγιάνη στο Extra, σου μιλάω για βραδιά εμπειρία - και Ν.Δ, και ΠΑ.ΣΟ.Κ και σεισμός – σεισμός έρχεται ο ΛΑ.Ο.Σ, και ΚΚΕ και ΣΥ.ΡΙΖ.Α έχω και την τύχη μου μέσα!

Στην αρχή ήταν όλα ήρεμα, έλεγε ο καθείς τι έκανε , τι δεν έκανε ή τι θα κάνει η παράταξη του σε περίπτωση που…και ξαφνικά η Καϊλή αρχίζει να υστερίζεται καθώς την έπνιγε το δίκιο, η Δούρου να δείχνει μια κουμούτσα έκθεση του Δραγασάκη, οι υπόλοιποι να λένε διάφορα με ζέση και παρρησία απευθυνόμενοι ο ένας στον άλλον κι όλοι μαζί στον Χατζηνικολάου- της τρελής το πανηγύρι και λίγα λέω…Πώς τελείωσε η σεμνή τελετή δεν ξέρω να σας πω γιατί μετά το γυρίσαμε στο EXTRA , άλλο ύφος εκεί πιο allegro οφείλω να ομολογήσω…όταν πια έχασα και την τελευταία ελπίδα να δω CSI , έπεσα για ύπνο…υπό τον ήχο διαφόρων υποψηφίων που όλοι είχαν δίκιο και όλοι πάσχιζαν για το καλό του τόπου- ποιου τόπου όμως ρε παιδιά- αυτό δεν μας είπαν!!!

14 σχόλια:

  1. Ένα δράμα ζεις και εσύ.Όλοι αυτοί νοιαζονται για το καλό ενός φανταστικού τόπου μάλλον γιατί αυτά που λένε ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.Μαύρο στο Μαυρογιαλούρο λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα
    εγω δεν θα ασχοληθω αλλο με τις εκλογες
    ουφ μας τα επρηξαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλα θες να σου πουν.. κρατανε και μερικα χαρτια τους κλειστα χαχαχα! Μονο μια τηλεοραση εχετε? Να τον διωχνεις λογω κακης ενεργειας! χαχαχαχα!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΩ ΠΩ!!ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ.ΧΑΛΑΣΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΓΙΑ ΛΙΓΟ .ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πως αντεξες?!!!
    δεν καταλαβενω γιατι παρακολουθουν τετοια ταλκ σοου.... και τι πιστευουν>?
    πρεπει να μας πουν για να ξερουμε? δεν τα βιωνουμε?!!

    καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρες σε όλους...
    -σκουλίκι-δεν νομίζω κι εγώ ότι θα εντρυφήσω στις φετινές εκλογές
    -Μάυρο κατίμαυρο συννεφάκι
    -Μία κι έρημη μαρούλι μου και για να είμαι ειλικρινής εγώ δεν ήθελα την 2η...Κάποια στιγμή ελπίζω να μας πουν οι πολιτικοόι μας σε ποιον ακριβώς απευθύνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για δολιοφθορά με βλέπω σκρουτζάκο...

    Να ναι καλά η γιόγκα korinoskilo...το ρίχνω στον διαλογισμό και αντέχω την σκληρή πραγματικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό δεν ήταν ύπνος αλλά μαρτύριο!!! Δεν φτάνει που τους τρώμε στη μάπα όλη τη διάρκεια της μέρας εσύ το υποστήριξες ένα βήμα πιο πέρα!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολα καλά είναι για παρακολούθηση έτσι για να ξέρουμε σίγουρα ποιούς θα μαυρίσουμε χωρίς τύψεις.
    Βέβαια χωρίς φανατισμό, αλλά με χιούμορ που απαιτεί η γελοιότητά τους.
    Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ έκανα πολιτική υπνοπαιδεία Dreamy Cloud!

    Αστροσυμμορίτες συμφωνώ ότι η παρακολούθηση είναι χρησιμη, αλλά τις περισσότερες φορές κατλήγω είτε να εκνευρίζομαι είτε να βαριέμαι αφόρητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βραβειάκι κι από μένα.
    να είστε καλά!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. CSI και πάλι CSI λέμε! Δεν βλέπονται με τίποτα τα προεκλογικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συννεφάκι ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΕΝΑ ΔΩΡΟ.ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ.ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙΝΟ ΚΟΥΤΑΚΙ.

    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες