Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΦΘΙΝΟΠΩΡΑΚΙ ΛΟΙΠΟΝ!!


Επιτέλους αλλάξαμε εποχή.Νομίζω ότι ο καιρός έγινε πραγματικά Φθινοπωρινός.Πόσο μου αρέσει αυτή η αίσθηση της ψύχρας και της μυρωδιάς της βροχής ειδικά αν βρίσκεσαι κάπου κοντά στη φύση.Είναι η ιδανική εποχή για μένα.Βέβαια οι περισσότεροι φίλοι μου παραπονιούνται και γκρινιάζουν.Μα γιατί;Αρκετά κράτησε το καλοκαίρι,του χρόνου πάλι.Βέβαια δεν αποκλείω το γεγονός να έρθουν ξανά ζεστες.Αλλά ας το χαρώ όσο κρατήσει.Είναι ευκαιρία, για μαζέματα σε σπίτια, για φνινοπωρινές αγορές, για περιπάτους στη παραλία(λατρεύω την ηρεμία και την γλυκιά μελαγχολία που αποπνέει η θάλασσα αυτή την εποχή) ,για εκδρομές σε ορεινούς προορισμούς.Το Φθινόπωρο είναι η εποχή μου γιατί συμβαδίζει με την ανάγκη μου να απομωνωθώ για λίγο και να τα βρώ με τον εαυτό μου.Ελπίζω μόνο να μην έρθει πολύ γρήγορα ο χειμώνας.

12 σχόλια:

  1. καλησπερα και μενα ειναι η αποχη μου με κανει να θελω αγκαλιες
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορώ να βρω χιλιάδες λόγους που ο χειμερινός καιρός μου αρέσει πιο πολύ από τον καλοκαιρινό..Οπότε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και χαίρομαι που είμαστε αρκετοί που μας αρέσει το φθινόπωρο.Καλή φθινοπωρινή μέρα λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φθινοποωρινές καλημέρες σε όλους...ως rainyday, λατρεύω το φθινόπωρο...επιτέλους το χώμα μύρισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οχι φθινοπωρινή Καλή εβδομάδα.
    Καλοκαιρινή Καλή εβδομάδα και μακάρι και ηλιοθεραπεία και μπανάκι το ΣΚ.
    Μη μασάτε καλέ ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @skouliki ε βεβαία κρύο κρύο καιρός για 2
    @korinoskilo σίγουρα θα το κάνω
    @ftylos και εγώ χαίρομαι που δεν είμαστε μειοψηφία
    @rainyday η μυρωδιά του χώματος με τρελαίνει
    @Αστρο-Συμμορίτες α α α εσείς δεν βαρεθήκατε το καλοκαίρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε συγκρίνεται με τίποτα ο ερωτισμός που αποπνέουν τα πρωτοβρόχια και ο περίπατος με τα πεσμένα πορτοκαλί φύλλα να τρίζουν κάτω από τα πόδια σου
    Καλό μας φθινόπωρο!!!! και μη ξεχνάτε μπορεί να μικραίνουν οι μέρες μας, αλλ΄αμεγαλώνουν τα όνειρά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και μόνο η αίσθηση του πλέον κρύου αέρα να κατακλύζει τα πνευμόνια μου και δεν θέλω τίποτα άλλο!! Αν και λενε πως μέσα στον Οκτώβρη θα έχει ζέστες, οπότε ακόμα το φθινόπωρο αργεί λίγο!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και το φθινόπωρο έχει τις ομορφιές του . καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζήτω το φθινόπωρο και η γλυκειά μελαγχολία του...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. KALA NA PERASIS KAI KATIAKOUSA OTI FETOS 8A EXOUME 2 NHNES PARAPANO F8INOPORO ,,,,,,,,EPOMENOS DOSEEEEEEEEEEEE GKAZIA KAI PERNA KALA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @puck σίγουρα μεγαλώνουν τα όνειρα μας γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα η ζωή
    @dreamy cloud το ξέρω ότι θα κάνει ζέστες αλλά εγώ έχω ήδη φθινοπωρινή διάθεση και δεν τη διώχνω
    @beelovers αυτές τις ομορφιές περιμένω
    @thomai το έθεσες άψογα "γλυκιά μελαγχολία"
    @molemou ωράια λοιπόν ανυπομονώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες