Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2009

ΒΟΛΤΙΤΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


Το Σαββατοκύριακο αποφάσισα να αφήσω την περισυλλογή και τον εσωτερικό διάλογο -σύμφωνα με κάποιους δείγματα κατάθλιψης(το να περνάς καλά με τον εαυτό σου θεωρείται αρνητικό)-και να βολτάρω στην Αθήνα η οποία ομολογουμένως δεν με απογοήτευσε.Ξεκίνησα λοιπόν την Κυριακή το πρωί για το Μοναστηράκι για να συναντήσω κάτι φίλους για καφεδάκι και φαγητό.Καθήσαμε αρχικά απέναντι από τη Μητροπολή σε ένα τουριστικό καφέ.Στην αρχή ήμουν προκατειλημένη αλλά τελικά είχε πολύ γέλιο.Χαζεύαμε τους σερβιτόρους -κλασσικοί ελληνάρες-οι οποίοι προσπαθούσαν με άθλια αγγλικά να ψαρέψουν τους τουρίστες.Στη συνέχεια κάναμε μία βόλτα περνόντας από τα στενά της πλάκας χαζεύοντας τα διάφορα τουριστικά και μη εμπορεύματα.Σταθήκαμε αρκετή ώρα στα παλαιοπωλεία στην Αβυσσηνίας τα οποια δεν είχαν και πολύ καλόγουστα πράγματα αλλά είχες την ψευδαίσθηση ότι θα ανακάλυπτες ένα θησαυρό.Καταλήξαμε στον τεράστιο πεζόδρομο που καταλήγει στο Θησείο.Δεκάδες μικροπωλητές πουλούσαν ότι μπορείς να φανταστείς τσάντες,κοσμήματα,γκραβούρες,διακοσμητικά κεριά, καιρό να έχει κάποιος να χαζεύει.Τελικά αποκαμωμένοι καταληξαμε σε ένα μεζεδοπωλείο με ταράτσα όπου έβλεπες απεναντί σου την Ακρόπολη.Σε αυτή τη βόλτα είδα την πλευρά της Ελλάδας και ειδικότερα της Αθήνας που λατρεύω.Μία Αθήνα γεμάτη χρώματα και χαμόγελα που ταιριάζουν απόλυτα με τον ήλιο μας που τόσοι και τόσοι ζηλεύουν.Τελικά ίσως έχουμε ελπίδα σε αυτή τη χώρα!!!

9 σχόλια:

  1. Μερικές φορές αρκεί μια μικρή βόλτα στους δρόμους της πόλης για να σε κάνει να ξεφύγεις από τη καθημερινότητα και τη μιζέρια της αστικής ζωής.Πάντα όμως πρέπει αυτή η βόλτα να συνοδεύεται από καλή διάθεση για να μπορείς να δεις τα πράγματα με άλλο χρώμα.Χαίρομαι που πήρες τόσες ευχάριστες εικόνες..Τη καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ....ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΕΡΘΩ.....ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΩ!ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα βραδάκι είχα κάτσει κι εγώ σε μια ταράτσα μεζεδοπωλείου στο Θησείο με τις φίλες μου... Μου το θύμισες, είχαμε περάσει τόσο όμορφα. Και μόνο η θέα της φωτισμένης Ακρόπολης φτάνει για να περάσεις υπέροχα!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μιααααα χαρα την βρησκω την υπεροχη βολτα σου....

    και αυτο το κομματι της ειναι οντως καταπληκτικο :))

    καλησπερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω ειμαι απο τα παιδια που λατρευω αθηνα
    ασχετα αν την βριζω κατα καιρους

    καλησπερα και φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΓΩ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΗΣΕΙΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όμορφα πράγματα περιέγραψες, και δυστυχώς αυτό το κομματάκι της αθήνας είναι πολύ μικρό μπροστά στο υπόλοιπο τερατούργημα...καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λατρευω την αθηνα..εχω ερθει αρκετες φορες!!κι οσο νέφος κι αν εχει εγω εκει ...αναπνεω...ξανανιωνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ftylos πραγματικά πολύ όμορφες εικόνες και ελπίζω να τις κρατησω για αρκετό καιρό

    @ELENI έλα έλα τώρα που δεν κάνει πολύ κρύο αλλά και το χειμώνα στο θησέιο όμορφα είναι και χωρίς πολλούς τουρίστες

    @Dreamy Cloud αχ αυτήν την Ακρόπολη τη λατρεύω το βράδυ τα φώτα της δίνουν μία απίστευτη αίγλη

    @korinoskilo και εγώ αποφάσισα να επικεντρωθώ σε αυτή την καταπληκτική πλευρά της Αθήνας.

    @skouliki και εγώ το ίδιο κάνω μην ανυσηχείς μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε

    @JK O SKROYTZAKOS η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευτάια ευτυχώς δηλάδη

    @ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ αχ αυτό το τερατούργημα προσπαθώ να ξεχάσω και εγώ

    @η ψαχασθενής καλώς ήρθες,έχεις δίκιο η Αθήνα είναι γεμάτη ζωή και ενέργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες