Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2009

ΡΟΔΑ ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑ


Τα στιγμιότυπα είναι από την ταινία της δεκαετίας του 1980 Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα(τότε ήμουν φανατική οπαδός).Θα μου πείτε που τη θυμήθηκα τώρα.Σήμερα το πρωί ένιωσα σαν να ήμουν στο σχολείο και δεν ήθελα να παρακολουθήσω βαρετά μαθήματα με βαρετούς καθηγητές οι οποίοι ξέρουν πάντα το καλό των άλλων.Οπότε μόλις χτύπησε το ξυπνητήρι, μου ήρθε στο μυαλό το τραγούδι από τα στρουφάκια,μη με ξυπνας από τις έξι(α παλιμπαιδίζω σήμερα νομίζω) και το έκλεισα.Έλα όμως που αυτό το ρημάδι το κινητό έχει και επανάληψη την οποία δεν ξέρω να βγάζω και ξαναχτύπησε μετά από 5 λεπτά.Και τότε πήρα τη μεγάλη απόφαση ότι θα μείνω σπίτι για να μη κινδυνέψει η ψυχολογική μου υγεία μου.Το τι θα πει το στόμα τους ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω αγαπητοί μου αναγνώστες.Δεν με νοιάζει καθόλου.Έκανα το καφεδάκι μου έφαγα ένα πρωινό σαν ανθρωπός και σερφάρω στο ιντερνετ.Έτσι θα έπρεπε να είναι η κάθε μας ημέρα,να έχουμε χρόνο για τον εαυτό μας και να μην καταπονούμαστε σε μία δουλειά που δεν μας ταιριάζει.Πολλές, πολλές και χαρούμενες καλημέρες.

12 σχόλια:

  1. ω τι μου θυμησες τωρα...ποτε μα ποτε δεν συνηθισα το πρωινο ξυπνημα,(οριακα 7.30 σηκωνομουν) και μετα με επρεπε να ακουσω τον καθενα,με την τσιμπλα στο ματι και στα αυτια.χαχαχα
    ροδα τσαντα και κοπανα 1,2,3 εχω ριξει πολυ γελιο.
    χαιρετω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε μια φορά στις τόσες δικαιούμαστε αυτό το τεμπέλιασμα!! Καλά έκανες λοιπόν, μια τέτοια μέρα είναι να τη χαίρεσαι μέσα στο σπίτι!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειο ειναι αυτο το τεμπελιασμα ... νομιζεις οτι η μερα ειναι τεραααααστια :)))

    καλησπερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H τελευταια σου παταγραφος μου αρεσε πολυ το ομολογω..αχ γιατι να δουλευω γιατι?????κλαψ

    η ψυχασθενης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα...πραγματι ωραιες εποχες.....καλο σ/κ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχαχαχα! Βασικά καλησπέρα σας :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @αναρχοβλαχος μα δεν συνηθίζεται παιδί το πρωινό ξύπνημα

    @Dreamy Cloud τη χάρηκα δεόντως δεν μπορώ να πω μόνο που μου καλάρεσε και μπήκα στον πειρασμό να το επαναλάβω και την επόμενη

    @korinoskilo πραγματικά πολύ μεγάλη μου φάνηκε,ενώ όταν πας δουλειά είναι τόσο δα μικρή αφού κάνεις πράγματα που σου αρέσουν μετά τις 6

    @η ψαχασθενής αααχ αυτό αναρωτιέμαι και εγώ τώρα τελευταία

    @ELENI σ ευχριστώ πολύ αυτό περιμένω και εγώ

    @Raven καλησπέρα και σε εσένα ευχαριστούμε για την επίσκεψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. i alitheia na legete

    to 80 vlepame afta ta yperoxa skoypidia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @pisoglendis καλησπέρα και καλώς ήρθες όσο θυμάμαι τι βλέπαμε με πιάνουν τα γέλια.και όταν θυμάμαι και την ηλικία που είχα ανατριχιάζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ενα βραβειο για σενα! ευχαριστω για την συντροφια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειδικά τις πρώτες, γιατί στο τέλος οι άλλες χάλασαν, όσο και να τις δω δε τις βαριέμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @founio έχεις δίκιο μετά δεν είχε πλάκα ίσως μεγάλωσα και εγώ αλλά τα πρώτα είναι all times classik

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες