Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2009

ΠΑΛΙΑ ΑΘΗΝΑ







Κάπως έτσι ήταν η Αθήνα μας κάποτε.Μεγαλούπολη βέβαια για τα στάνταρ της εποχής εκείνης αλλά καμία σχέση με αυτό που αντικρύζουμε σήμερα.Υπήρχε η έννοια της γειτονιάς της παρέας της ανθρωπιάς.Δεν υπήρχαν τόσο πανύψηλα κτίρια.Από τα Κάτω Πατήσια που μένω μπορούσες να δείς το Φάληρο.Τώρα δεν βλέπεις απολύτως τίποτα μόνο τσιμέντο.Το αυτοκίνητο δεν είχε κατακλύσει την καθημερινοτητά μας και οι άνθρωποι περπατούσαν γιατί υπήρχε πράσινο και δεν τους έπνιγε το καυσαέριο.Θα μου πείτε τι θυμήθηκα τώρα.Ειδικά μετά την τελευταία ανάρτηση είναι λίγο άκαιρο.Απλά το προηγούμενο Σάββατο είχαμε οικογενειακή έξοδο και πετύχαμε ένα κουτούκι της γειτονιάς όπου έπαιζαν κιθαρίτσα και τραγουδούσαν δύο κύριοι προχωρημένης ηλικίας.Το ρεπερτόριο ήταν κυρίως τα λεγόμενα τραγούδια της Παλιάς Αθήνας.Οι θαμώνες του μαγαζιού οι οποίοι άνηκαν πάνω κάτω στην ίδια ηλικιακή ομάδα ήταν κατενθουσιασμένοι.Έβλεπες στο πρόσωπο τους ζωγραφίζονταν οι αναμνήσεις μιας άλλης εποχής όπου μαζεύονταν οι παρέες τραγουδούσαν και διασκέδαζαν απλά με ένα ποτήρι κρασί με ένα μεζέ. Τότε η διασκέδαση ήταν αυθεντική -θέλω να πιστεύω- και δεν υπηρετούσε τη τα συμφέροντα μίας καλοστημένης βιομηχανίας.Σήμερα μας έχει γίνει άγχος το που πως και με ποιον θα βγούμε.Παραδόξως πέρασα πολύ καλά εκείνο το βράδυ.Μου μετέδοσαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι κάτι από την μαγεία μιας εποχής μακρινής.

11 σχόλια:

  1. Αχ κάντες λίγο πιο μεγάλες τις φωτο! Με ταξίδεψες όσο δεν πάει, μιλάμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σιγα μην μου γινει αγχος με ποιον θα βγω που θα παω και πως θα διασκεδασω....
    η διασκεδαση ειναι πολυ μεγαλο πραγμα για να μας αγχονει ....
    οι δηθεν εξοδοι και οι δηθεν διασκεδασεις αμαν πια... μας μπουχτησαν...
    τις τσαμπα εξοδους τις εχω κοψει εδω και χρονια ....

    οσο για τους ανθρωπους αλλης εποχης ... εχω διασκεδασει αφανταστα μαζι τους καθε φορα που πετυχενω κατι τετοιο......

    σου προτεινω επεισης να πας σε καφενειο να πιεις καφεδακι ελληνικο... μιλαμε για τηηηην απολαυση με τους παπουδες ;)


    την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπώ οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστορία μιάς πόλης. Για τον λόγο αυτό ασχολούμε και με την ιστορία του πειραιά. Οι άνθρωποι που θέλουν να μαθαίνουν την ιστορία τους είναι αυτοί θέλουν να έχουν ανοιχτούς ορίζοντες. Καλές οι παρουσιάσεις σου. Συνέχισε έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να αναρτας συχνοτερα φωτο απο αθηνα!!τη λατρευω λεμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσει πολυ η Αθηνα.. εχω γνωρισει την τσιμεντενια αθηνα και την εχω αγαπησει φαντασου να γνωριζα και την τοτε..

    Αν ψαξεις ισως βρεις και αλλες τετοιες μικρες γωνιες..

    Καληνυχτα! Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Raven όντως σε ταξιδεύουν,μακάρι να μπορούσα να τις μεγαλώσω αλλά η σχέση μου με την τεχνολογία δεν είναι η καλύτερη

    @korinoskilo συμφωνώ απόλυτα με τη στάση σου αλλά δεν είναι όλοι έτσι όμως δυστυχώς.όσο για το καφενείο ας το αποφύγω γιατί εγώ αντί για καφέ πλακώνομαι στα τσίπουρα.

    @Neptolemos Σ ευχαριστώ πολύ.Καλώς ήρθες.

    @ η ψυχασθενής και εμένα μου αρέσει να παρουσιάζω μία άλλη όψη της Αθήνας πιο ανθρωπινή.
    @marouli καλά τότε δεν θα ξεκόλαγες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η καταπληκτική παλιά Αθήνα που κομματιάζει τη σημερινή φρίκη.
    Μπράβο για την ανάρτηση, έτσι για να έχουμε μια ζωντανή προσδοκία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Άστρο-Συμμορίτες ελπίζω να μην μείνει μόνο προσδοκία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συμφωνω με raven
    μαγικη αναρτηση ...

    φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο είναι να θυμάσαι τα παλιά.

    Μήπως πρέπει να ψάξεις στην ομορφιά των καινούργιων;

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @skouliki σε ευχαριστώ πολύ και εγώ τη χάρηκα αυτήν την ανάρτηση

    @founio καλώς ήρθες ,νομίζω πως έχεις δίκιο γιατί έτσι και αλλιώς με τα καινούργια πρέπει να ζούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες