Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2009

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ




Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να πω ότι έχω και μεγάλη έμπνευση.Γενικά νιώθω μία θλίψη η οποία μου είναι ανεξήγητη καθώς η ζωή μου μετά τη δουλειά με ικανοποιεί πλήρως, μπορώ να πω αυτό το διάστημα.Αποφάσισα λοιπόν να τα πω λίγο με εμένα και να δω τι μου συμβαίνει.Τελικά η δουλειά είναι η μισή μας ζωή και ακόμα και αν λέμε ότι δεν δίνουμε σημασία σε ότι συμβαίνει τελικά δίνουμε.Όταν είσαι όλη την ημέρα μαζί με ανθρώπους που δεν σου ταιριάζουν και κάνεις και πράγματα που δεν σου ταιριάζουν τότε πέφτει βαρύ όλο αυτό τελικά.Κερασάκι στην τούρτα βέβαια ο πολύ χαμηλός μισθός.Νιώθω σαν να βρίσκομαι σε αδιέξοδο.Στη δουλειά νιώθω σαν να κάνω μακροβούτι και πρέπει να κρατάω την αναπνοή μου για 8 ώρες.Η αναζήτηση εργασίας αυτή την περίοδο είναι σαν να κάνεις extreme sports.Δεν απογοητεύομαι όμως γιατί η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.Νομίζω ότι τώρα που τα έγραψα νιώθω κάπως καλύτερα γιατί όλο αυτό τον καιρό προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι όλα πάνε καλά.Τώρα που διαπίστωσα ότι δεν πάνε πουθενά θα πρέπει να αναλάβω δράση για να τα αλλάξω.

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα συννεφάκι! Χαίρομαι που ξεπερνάς με αισιοδοξία το θέμα δουλειά. Κι εγώ είχα προβλήματα πολλά στη δουλειά μου...μέχρι που έφυγα και βρήκα άλλη καλύτερη αλλά όσο για το μισθό παραμένει ταπεινός. Τελικά το θέμα είναι να κάνεις κάτι που να σου αρέσει και πέρα απο αυτό να σε παροτρύνει και το περιβάλλον. Αν λοιπόν δε σου αρέσει κάτι...άλλαξε το. Δεν είναι εύκολο αλλά μπορεί να γίνει.
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΝΙΩΘΕΙ ΑΥΤΟ........ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΕΤΣΙ ΞΟΡΚΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΝΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.Ίσως πρέπει να δεις την ταινία in good company τελικά...Πάντως θα συμφωνήσω με τις προλαλήσαντες..Ότι δε σ'αρέσει άλλαξέ το.Και για το καλό του εαυτού σου φρόντισε να χαμογελάς και να ψάχνεις για ωραίες εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι όλα είναι καλά τότε όλα αρχίζουν να σου υποδεικνύουν το αντίθετο.. Θα βρεθεί λύση, τώρα που έκανες το βήμα και αναγνώρισες πως πνίγεσαι με την όλη κατάσταση δεν θέλει και πολύ.. Υπομονή προσπάθεια και ένα μεγάααλο χαμόγελο χρειάζεται!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν η δουλειά γίνεται δουλεία...τότε σίγουρα χρειάζεσαι αλλαγές ή απλά ξεκούραση.
    Ελπίζω να πάνε όλα καλά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν ηξερες ποσο πολυ σε καταλαβαινω με το θεμα της δουλειας !!διαβασα τις δικες μου σκεψεις μεσα απ το κειμενο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ thomai και εμένα δεν με νοιάζουν τόσο τα λεφτά όσο το περιβάλλον,δεν μπορεί κάτι θα βρεθεί και για μένα.

    @ELENI το χαμόγελο με σώζει

    @ftylos θα το αλλάξω τώρα το πήρα απόφαση.

    @dreamy cloud έχεις δίκιο τώρα που ξέρω τι συμβαίνει θα αναλλάβω δράση
    @JK O SKROYTZAKOS άντε να κάνω και λίγη ακόμη υπομονή δεν βλάπτει

    @Tonia καλώς ήρθες αλλαγές χρειάζομαι εδώ και τώρα

    @ η ψυχασθενής αχ δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που βρίσκω ανθρώπους που με καταλαβαίνουν γιατί είναι δύσκολο αυτό πολύ δύσκολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. o tolmon nika...... dokimase gia kati allo pote den ksereis

    kalimeres

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @korinoskilo θα τολμήσω τι έχω να χάσω έτσι και αλλιώς πνίγομαι σε αυτή τη δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξέρω γιατί αλλά και εγώ αυτή την εποχή έτσι νιώθω. Βλέπεις υπάρχει διαφορά να δουλεύεις για να ζεις και του να ζεις για να δουλεύεις. Έτσι όπως μας έκανε το σύστημα στις μέρες μας μάλλον το δεύτερο ισχύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κουράγιο συννεφάκι...αφού βρήκες τι σου φταίει και άρχισες να πάιρνεις και τα κατάλληλα μέτρα, που θα πάειθα σταματήσεις τα μακροβούτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ neoptolemos κάπως έτσι είναι δυστυχώς
    @ rainyday άντε να δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες