Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2009

Ο καιρός γαρ εγγύς...

Όχι μην τρομάζετε, δεν διαβάζω κρυφά Λιακόπουλο...αλλά να είναι που μπήκα στον μήνα μου και με έχει λούσει κρύος ιδρώτας!
Θα μου πείτε ότι ούτε η πρώτη ουτε η τελευταία είμαι, που θα γίνω μάνα.
Ναι ,αλλά είδα και τους τρομερούς γονείς εχθές στο θέατρο και μου ήρθε η αναλαμπή.
Λες να γίνω καμιά υστερικιά και να χτυπάω υπογλυκαιμικά σοκ κάθε φορά που κάτι δεν πάει καλά;
Είναι και αυτά τα πρωινάδικα που βλέπω , καθώς από μεσα Οκτωβρίου είμαι σε άδεια τοκετου, και όσο να πεις με έχουν επηρεάσει. Στην αρχή είχε πλάκα, καθώς άδειαζε το μυαλό μου βλέποντας διάφορους υπερβολκά χαρούμενους , ντυμένους στην τρίχα να γελούν και να ταγουδούν 10 η ώρα το πρωί λες και τους έχουν ψεκάσει με προζακ. Στη συνέχεια όμως, όταν έπιασα τον εαυτό μου να ανακατεύει το φαί, να ψήνει κέικ και να γελάει με τις χαριτωμενιες της Ελενίτσας , θορυβήθηκα όσο να πεις...η σπουδαγμένη.
Μέσα στον προβληματισμό είμαι η μέλλουσα η μάνα και δεν έχω ακόμη υπολογιστή στο σπίτι-καθώς προηγούνται τα ζιπουνάκια, τα μπιμπερό και τα κρεβατάκια- να σερφάρω να ξεχνιέμαι!

4 σχόλια:

  1. Ολα θα πάνε καλά θα δείς.Μόλις το πάρεις αγκαλιά θα ξεχάσεις τα πάντα και θα έχεις μάτια μόνο για το μωρό σου.
    Φρόντισε να χαρείς αυτές τις στιγμές όσο μπορείς γιατί πίστεψέ με θα έρθουν κάποιες μέρες που θα ζητάς να γυρίσεις πίσω σε αυτές (τις στιγμές) και θα τις αναπολέις με ιδιαίτερη νοσταλγία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε βρε με ένα πόνο.Κάπου το έχω ακούσει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αντε και εμεις περιμενουμε τα καλα νεα ....

    αραξε βρε και γελα με την ελενιτσα.... μονο για γελια ειναι αυτη φυσικα.... μετα θα εχεις καιρο για τετοια?

    καλο μεσημερι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Merci, για την υποστήριξη και τις ευχές κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες