Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2009

ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ


Παρασκευή πρωί πηγαίνω στη δουλειά χαμογελαστή και χαρούμενη μπορώ να πω καθότι Παρασκευή αλλά και γιατί θα έβλεπα κάτι παλιούς καλούς μου φίλους το βράδυ.Κάνω καφεδάκι τρώω και ένα τοστάκι έτσι για τη λιγούρα βρε αδερφέ και αρχίζω να σερφάρω αφού δεν είχα καμία διάθεση για δουλειά.Ως εδώ καλά.Αμ δε.Χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν βέβαια η μητέρα μου.Αφού είπαμε τις τυπικές κουβέντες πως είσαι, βγήκες χθες, έφαγες πρωινό(έγω ήδη φόρτωνα) επικεντρωνόμαστε σε ένα οικογενειακό ζήτημα(δεν θα μπω σε λεπτομέρειες) για το οποίο είχαμε συμφωνήσει να γίνει με ένα συγκεκριμένο τρόπο.Αλλά από ότι φαίνεται μόνη μου είχα συμφωνήσει.Μου είπε τα σχεδιά της και όπως ήταν αναμενόμενο εγώ διαφώνησα και της υπενθύμησα ότι άλλα είχε πει.Για να μη σας τα πολυλογώ έγινε ένας τρομερός καβγάς από τηλεφώνου-παλί καλά που εκείνη την ώρα ήταν μόνο μία συμπαθής συνάδελφος στη δουλειά που περνάει τα ίδια-ο οποίος κατέληξε με την εξής ατάκα "καλά ντε πως κάνεις έτσι άλλα ήθελα να πω τότε και άλλα είπα,άνθρωπος είμαι"Το αποκορύφωμα του καβγά είναι ότι με πήρε σήμερα πρωί πρωί μες την καλή χαρά σαν να μη συμβαίνει τίποτα να μου πει ότι θα περάσει για επίσκεψη και ότι θα μου φέρει κάτι που από την συγχυσή μου ούτε που θυμάμαι τι είναι.Αναμένεται δεύτερο ματς.Θα κάνω γιόγκα πριν έρθει μπας και χαλαρώσω.
Και επειδή είπα κακιούλες της αφιερώνω και ένα τραγουδάκι που μου αρέσει πάρα πολύ.

15 σχόλια:

  1. ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ!!!!ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΟΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Eleni πάλι καλά που είναι μόνο μία δε λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι να κανεις απο το ννα αδιαφορει σαν τη δικη μου εισαι τυχερη καλο μου συννεφακι...μακαρι να ειχε ενα ενδιαφερον κι η δικη μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @η ψυχασθενής έχεις δίκιο σε αυτό η αδιαφορία κυρίως από κοντινά σου πρόσωπα πληγώνει πολύ αλλά και το πολύ ενδιαφέρον σε πνίγει μερικές φορές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχει μια συμβουλή που μπορείς να ακολουθήσεις.

    Δε μπορείς να βάλεις εσύ μυαλό σε όλο το κόσμο. Απλά χαμογέλασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το χαμόγελο της ΤζοκόνταΣ (sic)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι αιωνιοι ατελειτοι καβδαγες με τις μανες που οσο χρονων και αν ειναι καποιος δεν θα αλλαξει ποτε !! σαν να τα εχω ζησει αυτα

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΤΕ, ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ....


    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και εμένα η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η αδιαφορία είναι χειρότερη. Καλύτερα να νιώθεις κάποιον δίπλα σου έστω κι αν αυτός πιστεύει σε κάτι διαφορετικό από ότι εσύ. Γενικά πάντως ακολούθα την αρχή του χαμόγελου. Για να γελάσεις ενεργοποιείς 12 μύες αντίθετα από τα "μούτρα" που ενεργοποιείς 72.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγάλο θέμα αυτό!
    Η δικιά μου έχει και το κατοχικό σύνδρομο και με ρωτάει 50 φορές την ημέρα αν έφαγα.
    Αλλά μάνα είναι μάνα και είναι ότι πιο αναγκαστικά υποφερτό σε αυτόν τον κόσμο.
    Την καλησπέρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @YanHasan και λίγα λες η τζοκόντα μπροστά μου ωχριά
    @skouliki σιγά μην αλλάξουν τώρα στα γεράματα μάθε γέρο γράμματα
    @Βιοτέχνες χρόνια το προσπαθώ αλλά τίποτα
    @Neoptolemos θα το εφαρμόσω,τι είναι 12 μύες
    @Άστρο-Συμμορίτες αχ και η δικιά μου έχει αυτό το σύνδρομο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συννεφάκι το χάσμα γενεών ποτέ δεν πρόκειται να πάψει να υπάρχει!
    Έτσι είναι οι μαμάδες,τα θέλουν όλα όπως τα πουν εκείνες..αν τύχει κ δεν κατάλαβες καλά κιόλας την έχεις βάψει!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Αγάπη αχ το ξέρω καλή μου και όπως λέει μία γνωστή μου η ελληνίδα μάνα είναι φαινόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έτσι είναι οι μαμάδες..πάντα λένε τα δικά τους και μετά δεν συμβαίνει τίποτα..εξάλλου γι'αυτό τις αγαπάμε τόσο σωστα????
    Φιλί γλυκό καλό μου συννεφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες