Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2009

Εν αναμονή του πελαργού

Αυτό τον καιρό στην οικογένεια βρισκόμαστε σε μεγάλη αναστάτωση.Η αδερφή μου είναι στο μήνα της και όπως καταλαβαίνετε συμπεριφέρονται όλοι σαν να γεννάνε οι ίδιοι.Συγγενείς και φίλοι μου υπενθυμίζουν συνεχώς (γιατί ο πρώτος που θα ενημερωθεί είμαι εγώ,κάτι σαν το ΕΚΑΒ δηλαδή) ότι θα πρέπει να τους ενημερώσω άμεσα.Η φωνή της λογικής που λέει ότι δεν χρειάζεται να πάμε 40 νοματέοι στο μαιευτήριο δεν εισακούγεται.Το θέμα έχει πολύ πλάκα όλοι κανονίζουν τις δουλειές τους ανάλογα με το αναμενόμενο γεγονός.Μην είναι πολύ μακριά,να έχουν το κινητό ανοιχτό κλπ.Η αλήθεια είναι ότι την έχουμε τρελάνει την κοπέλα.Δεν τολμάει να κάνει μία γκριμάτσα και όλοι την κοιτάνε με αγωνία λες και το μωρό θα βγει εκείνη τη στιγμή.Είμαι σίγουρη ότι την ημέρα της γέννας το Ιασω θα ζήσει μεγάλες στιγμές.Κλασσική ελληνική οικογένεια και η δικιά μου τα γεγονότα της ζωής του καθενός τα βιώνουν όλοι μαζί.Άντε να γεννήσει με το καλό για να ηρεμήσουμε.

15 σχόλια:

  1. με εναν πονο!!υπομονη αυτα ειναι ευχαριστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με το καλο να ευχηθουμε εμεις....

    εσυ πες οτι το ξεχασες απο την αγωνια σου να τους ενημερωσεις ... και ολα καλα :ρρρ


    καλησπερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eιναι ωραιες στιγμες...Φανταζομαι ολη την οικογενεια μ ενα στομα να ρωτουν τις νοσοκομες πως προχωραει η διαδικασια...Με το καλο ...ναρθει ...Να σας ζησει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τί όμορφη και τί γλυκιά ανάρτηση..
    με το καλό λοιπόν και όλα καλά να πάνε!
    αναμένουμε την επόμενη ανάρτηση με τις απίστευτες περιγραφές σου!
    Φιλιιιιιιιιι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντε με το καλό να έρθει, να σας αναστατώσει και να σας κάνει ευτυχισμένους!! Αν ακούσω έκτακτη είδηση για το Ιασώ θα ξέρω.. :Ρ Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Eleni ελπίζω να είναι με ένα πόνο γιατί δεν αντέχω να έχουμε και άλλη αναμονή
    @Νίκη Ασημακίδη σε ευχαριστώ πολύ
    @korinoskilo καλά αν είναι τίποτα ξημερώματα σίγουρα θα το ξεχάσω,μη σου πω ότι θα ξεχάσω και το κινητό στο σπίτι
    @το blog της Θεσσαλονικιάς θα τις πρήξουν τις νοσοκόμες αυτό είναι σίγουρο
    @next day σε ευχαριστώ πολύ,σίγουρα θα τα περιγράψω όλα με λεπτομέρειες
    @dreamy cloud σε ευχαριστώ για τις ευχές,δεν το αποκλείω να βγούμε στις ειδήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλό! Σύντομα να αναρτήσεις τα ευχάριστα!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το έχω ζήσει 3 φορές με τον αδελφό μου και κάθε φορά είχε την ίδια χαρά και ανυπομονησία.

    Εύχομαι με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας και να είναι γερό και πάντα τυχερό. (έχω πειστεί πως εκτός από την υγεία χρειάζεται και η τύχη στη ζώη, δεν πα να λένε ό,τι θέλουν..:)) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τις ευχές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μια και σας έτυχα μπροστά μου μέσ'στη θάλασσα του διαδυκτίου εύχομαι να'ναι γερό και σε σας πάντα όμορφες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ ! με το καλο ευχομαι με εναν πονο που λενε

    και να ερθεις να μου πεις λεπτομερειες
    διοτι κανω γκαλοπ .....
    ξερεις φοβαμαι πολυ .... και ακομα αρνουμαι να κανω :)
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ atheofilos σε ευχαριστούμε και καλωσήρθες

    @ skouliki οκ θα ενημερώσω,πάντως από ότι βλέπω με την αδερφή είναι υπέροχη αίσθηση,μη το φοβάσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς να έρθει η ψυχούλα σας!
    Αλλο ένα Τοξοτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Άστρο-Συμμορίτες α να τοξότης με τα όλα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες