Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009


Περνώντας κανείς τις Κυριακές από την Πλατεία Αββυσηνίας στο Μοναστηράκι πέφτει πάνω σε πάγκους μικροπωλητών που επιδεικνύουν την πραμάτεια τους η οποία αποτελείται κυρίως από παλιά αντικείμενα.Μπορεί να βρει κανένας μπουκαλάκια,νομίσματα,κορνίζες,γραμμόφωνα,βιβλία,φωτιστικά και ότι άλλο συγκινεί κάθε φανατικό ή περιστασιακό συλλέκτη αντικειμένων και αναμνήσεων.Ουσιαστικά αυτά τα αντικείμενα στην πλειοψηφεία τους είναι βρώμικα,φθαρμένα και πολλές φορές κακόγουστα.Όμως σε μεταφέρουν σε μία άλλη εποχή μακρινή.Το γεγονός δε ,ότι άνηκαν σε κάποιον άλλον μας δίνει την ψευδαίσθηση ότι εισβάλλουμε για λίγο στη ζωή του.Γιατί ως γνωστόν τα αντικείμενα που επιλέγουμε έχουν το άρωμα της προσωπικοτητάς μας.Συχνά όταν κοιτάζω παλιά πράγματα προσπαθώ να πλάσω ιστορίες για τους κατόχους τους.Την τελευταία φορά αγόρασα από έναν πάγκο κάτι σκουλαρίκια του 1900 περίπου από το Μαρόκο.Η αλήθεια είναι ότι με ταξίδεψαν και κάθε φορά που τα φοράω νιώθω μία περηφάνια και αναστάτωση.Ποιος να ξέρει ποια τα φορούσε.

8 σχόλια:

  1. Σκουλαρίκια του 1900; Ενδιαφέρον ακούγεται! Πραγματικά μερικά παλιά αντικείμενα όντως κουβαλάνε κάτι απο την παλιά τους ζωή.. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Dreamy Cloud και εγώ ξετρελάθηκα με αυτά τα σκουλαρίκια είχαν κάτι δεν ξέρω πως να το χαρακτηρίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκουλαρίκια του 1900! Μάλλον θ'αρχίσω κι εγώ τις βόλτες στο Μοναστηράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγω πιστευω οτι καθε αντικειμενο εχει την ενεργεια του .... δεν ειναι τυχαιο που τα αγορασες :))))

    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΡΑΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.ΤΟΣΟ ΠΑΛΙΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ;

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι μαγικά τα παλιά αντικείμενα.Δίνουν τροφή στη φαντασία και σε ταξιδεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για αυτό λοιπόν πρέπει να αφήνουμε κι εμείς το άρωμα μας στα δικά μας αντικείμενα..ποτέ δεν ξέρεις σε ποιανού τα χέρια θα βρεθούνε!!
    πολύ όμορφες σκέψεις συννεφάκι μου!!
    Φιλί γλυκό καλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @τα παπούτσια της Dorothy θα τις απολαύσεις αυτές τις βολτες

    @korinoskilo τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή
    @ JK O SKROYTZAKOS και εμένα μου έκανε εντύπωση ίσως να υπερέβαλλε ο μικροπωλητής για την παλαιότητα αλλά εμένα μου αρέσει να το πιστεύω
    @atheofilos αυτό μου αρέσει το ταξίδι σε άλλες εποχές
    @next day σε έναν αιώνα μπορεί κάποια από τα δικά μου αντικείμενα να τα έχει κάποιος άλλος θα μου άρεσε αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες