Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2009

ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Όπως βλέπετε έχω μπει σε Χριστουγεννιάτικη Διάθεση.Ποτέ δεν συμμεριζόμουν τη χαρά των άλλων όταν πλησίαζαν οι γιορτές γιατί θεωρούσα ότι δεν ήταν πραγματική αλλά ήταν υποχρεωτική.Όποιος δεν ήταν μες την τρελή χαρά έμπαινε στο περιθώριο(εκεί βρισκόμουν και εγώ κάθε φορά).Φέτος μου βγήκε τελείως φυσικά.Το σπίτι το έχω κάνει χριστουγιεννιάτικη υπερπαραγωγή.Όπου και αν κοιτάξεις βλέπεις τον Άγιο Βασίλη και μικρά αγγελάκια.Μάλλον με άγγιξε και εμένα το πνέυμα των Χριστουγέννων.Του αντιστεκόμουν τόσα χρόνια αλλά φέτος με έπιασε στον ύπνο.Όχι τίποτα άλλο θα νομίζει η μητέρα μου ότι είμαι ερωτευμένη και τότε την έβαψα.Θα βάλει λυτούς και δεμένους για να εκμαιεύσει πληροφορίες.Θα περιορίσω λίγο τη χαρά μου.Έτσι για να σας βάλω και εσάς στο κλίμα ορίστε και κάποια χριστουγιεννιάτικα βιντεάκια.
http://www.youtube.com/watch?v=13SaSh_xW2M
http://www.youtube.com/watch?v=7rx2g2Crjm8
http://www.youtube.com/watch?v=1HrAy5xqzOs&feature=related

8 σχόλια:

  1. αντε ωρα σου ηταν ..!!
    βαλε τους αλλους να κοβωουν εισιτηριο να βλεπουν την υπερπαραγωγη αχαχχ
    φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΚΛΙΜΑ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kai σου ευχομαι να κρατησεις ετσι και μετα τις γιορτες και για παντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδη τωρα εσυ εισαι στοιχειωμενη? χαχαχαχαχα! Καλες γιορτες να εχουμε και χωρις το πνευμα χαχαχαχα! Σε ποσους να παει και το καημενο αλλωστε..

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσεις πολύ όμορφες και αξέχαστες γιορτές.
    Ετοιμάσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλές γιορτές να έχεις συννεφάκι!!!
    Και να είσαι πάντα σε αυτό το κλίμα..για όλους εμάς και φτάσαμε στην πόρτα για την χώρα της χαράς και τελικά την βρήκαμε κλειδωμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα μου κάνετε το απόλυτο Χριστουγεννιάτικο δώρο αν κάνετε Like και Share εδώ: http://www.myshoecontest.gr/page/tzdtls

    Ευχαριστώ και καλές γιορτές!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες