Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2009

ΑΠΟΛΥΘΗΚΑ!!!




Αγαπητοί μου αναγνώστες άλλη ανάρτηση είχα σκοπό να ανεβάσω αλλά όπως καταλάβατε από τον τίτλο απολύθηκα.Περικοπές είπαν, στον παχυλό μισθό των 750 Ευρώ.Εγώ και μία άλλη συνάδελφος.Πρίν προλάβω να την παρηγορήσω μου έγινε η ανακοίνωση.Δεν ξέρω αν θα πρέπει να χαρώ ή να λυπηθώ.Πάντως εκνευρίστηκα και απογοητεύτηκα ταυτόχρονα.Δεν αναγνωρίστηκε προφανως τίποτα από όσα έκανα 2,5 χρόνια.Όποτε τσάμπα δούλευα.Έφεραν πίσω από την άδεια εγκυμοσύνης την συναδελφό μου η οποία πριν μείνει έγκυος βαριόνταν να κάνει και τα λίγα που είχε αναλάβει.Τώρα να τη δω.Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο.Έχουν μείνει όλοι οι κουτσομπόληδες και αυτοί που ρουφιανεύουν.Θα αλληλοφαγωθούν.Βέβαια το θετικό είναι ότι θα απολαύσω τις γιορτές.Έχω κανονίσει και πρόγραμμα ομορφιάς.Δεν θα τους κάνω τη χάρη.Το πρώην αφεντικό μου θα μείνει με τους υπαλλήλους που του αξίζουν.

12 σχόλια:

  1. ανένας δε πάει χαμένος, πιστεύω . Απόλαυσε τις διακοπές σου και με το νέο έτος εύχομαι να βρεθεί κάτι που να σε αντιπροσωπεύει περισσότερο. όσο γι' αυτούς που αποφασίζουν τέτοιες ενέργειες πολλές φορές γυρίζουν μπούμεραγκ και μετά ψάχνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ'αρέσει που το βλέπεις απο άλλη οπτική και δεν τρελαίνεσαι!! Απόλαυσε τις γιορτές σου και ύστερα βρέ κάτι στο οποίο θα εκτιμήσουν τη δουλειά σου.. Φιλάκια πολλά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Λυπάμαι για την απόλυση σου. Ξέρεις όμως τι λένε..όλα γίνονται για καλό. Ίσως ήρθε η ώρα να λάμψεις όπως το άστρο των Χριστουγέννων τη νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι είναι . Στις δουλειές επιβιώνουν μόνο τα γλειφτρόνια και τα καρφιά.
    Πάντως, χαίρομαι που κανόνισες πρόγραμμα.
    Γουστάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μην μασας ρε..καθε εμποδιο για καλο.
    ηταν καιρος να βρεις κατι καλυτερο για αυτο εγινε οτι εγινε...
    αντε καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω να είναι η αφορμή για να βρεις κάτι πολύ καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου άφησα σχόλιο και χθες, αλλά μάλλον δεν μου το δέχτηκε! :)

    Σου έλεγα πως αυτοί χάνουν και ελπίζω ειλικρινά να μην στενοχωριέσαι καθόλου... Δυστυχώς η κατάσταση είναι έτσι ακριβώς, οπότε το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να παλεύουμε όπως μπορούμε! Ακόμα και αν είναι με ένα απλό χαμόγελο :)

    Φιλιά και καλές γιορτές αν δεν τα ξαναπούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εμείς σου είχαμε αφήσει σχόλιο!!!

    Πέρνα να γράψεις το ζώδιό σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παντου τα ιδια και σε εμενα εδω ο χαμος
    τι να κανεις προχωρας και σου ευχομαι να βρεις γρηγορα κατι αλλο

    καλες γιορτες με υγεία και μην ξεχνας οτι την ζωη πρεπει να την βλέπουμε μονο θετικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη.Όσο περνάει ό καιρός όλο και πιο πολύ μου αρέσει η ιδέα ότι έχω άπλετο χρόνο για τον εαυτό μου.Θα περάσω υπέροχες γιοτές και μετά θα αγχωθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν, εκτός από κούρα ομορφιάς έχω να προτείνω επισκέψεις σε Μουσεία (υπάρχουν υπέροχες εκθέσεις αυτό το διάστημα-κάποιες είναι τσάμπα, ιδανική περίπτωση για απολυμένους).
    Επίσης περίπατος σε άγνωστες και ασυνήθιστες γωνιές της πόλης που συνήθως όταν τρέχουμε και δεν φτάνουμε δεν προλαβαίνουμε να δούμε...
    Εξ άλλου οι παλιοί έλεγαν "κάθε εμπόδιο για καλό". Σου εύχομαι ότι καλύτερο με το καινούργιο χρόνο. Τώρα απόλαυσε μερικές ημέρες ξενοιασιάς.
    Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες