Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2009

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΤΙΑ

Μια ματιά αθώα, ένα βλέμμα που δεν εστιάζει και μια φωνή τόσο τσιριχτή που δεν το πιστεύεις ότι βγαίνει από ένα τόσο μικρό ανθρωπάκι!

Δεν ήμουν ποτέ μελό, τα Χριστούγεννα και τα λαμπιόνια δεν μου έλεγαν και πολλά πράγματα ...φέτος όμως το δώρο μου ήρθε νωρίς και οι γιορτές έχουν άλλο νόημα!

Αναφέρομαι βέβαια στο πιο όμορφο και έξυπνο παιδί που γεννήθηκε τον φετινό Δεκέμβρη...το γιο μου για τον οποίο η ευτυχής θεία σας έχει ήδη ενημερώσει.

Άφησα για λίγο τις πάνες και τα γάλατα- καθώς ως γνωστό τα μωρά έχουν και μπαμπάδες, στην περίπτωση μας δε, χαζόμπαμπάδες- και είπα να σερφάρω!

Καλή χρονιά εύχομαι, καθώς δεν ξέρω πότε θα ξαναστείλω το μητρικό μου φίλτρο διακοπές!!!

7 σχόλια:

  1. Αααχ...υπομονή!!Και πανω απο όλα να σου ευχηθω καλη χρονια!Παρέα με την οικογενεια σου!Να εχετε οοοοοοτι επιθυμειτε!
    Γλυκες ευχες!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    Ομορφη ευτυχισμένη, με υγεία και σύνεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και το 2010 να φέρει στη ζωή σου ότι επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και πρώτη φορά σε επισκέπτομαι..Σου ευχομαι απο καρδιάς..Ευτυχισμένο το 2010,σε σένα και στην οικογένειά σου,να εχεις υγεία...αγάπη..Και το 2010..να εκπληρώσει οσα ονειρα δεν πρόλαβες να εκπληρώσεις το 2009!!Καλο σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τον χαίρεσαι. Αυτοκινητάκι θα του πάρετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες