Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2010

ΧΑΛΑΡΑ!!!



Το τελευταίο καιρό αυτό είναι το συνθημά μου.Αφού ξεπέρασα το πρώτο σοκ της απολυσής μου,άρχισα να το απολαμβάνω.Και γιατί όχι άλλωστε.Είναι τέλεια να ξυπνάς το πρωί να πίνεις καφεδάκι να χαζεύεις στο ιντερνετ και να κάνεις τα τηλεφωνά σου με ηρεμία.Εν τω μεταξύ σε κάθε παρέα που θα βρεθώ θα υπάρχουν και κανά δύο φρεσκοαπολυμένοι ακόμα, οι οποίοι χαίρονται την ελευθερία τους.Δεν έχω κανένα πρόγραμμα για το μέλλον και μου αρέσει πάρα πολύ αυτό.Γιατί πάντα είχα ένα πρόγραμμα και προσπαθούσα να προβλέψω τα πάντα οπότε να μη βρεθώ προ εκπλήξεως.Είναι καιρός να βγω έξω από τα νερά μου και από τα σίγουρα.Νίωθω ότι έχω άπειρες επιλογές και οτι θα βρω τι μου ταιριάζει.Πόσο θα κρατήσει αυτή η αίσθηση αισιοδοξίας δεν ξέρω αλλά μέχρις στιγμής την απολαμβάνω.

14 σχόλια:

  1. Και πολυ καλα κανεις που απολαμβανεις τον χρονο σου :)
    Σιγα σιγα ολα θα γινουν οπως τα θες εσυ :)

    Μαρουλοφιλακια!

    Α! Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως είναι απόλυτα υγιές να νιώθεις έτσι και να περάσεις κι απο άλλα στάδια...πάντα όμως να γυρίζεις στην αισιοδοξια. Η στασιμότητα είναι το μόνο που μας κάνει κακό. Να μη λουφάζουμε...να νιώθουμε...να ψαχνομαστε...πάντα όμως χαλαρά! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι δύο χρόνια άνεργη. Νομίζω περνάει διάφορα στάδια: πρώτο: σοκ (ωχ! Τι κάνω τώρα). δεύτερο: τώρα θα κάνω τα πάντα (μέχρι τζόκινγκ στην παραλία..) Τρίτο: μα γιατί δεν κάνω τίποτα ενώ είπα θα κάνω τα πάντα?(τηλεόραση, φαγητό, πουφ). Τέταρτο: αφού περάσει το δύσκολο τρίτο, έρχεται μια ισορροπία μεταξύ του "βάζω παστίτσιο-βγάζω μηλόπιτα" και βγαίνω έξω με όποια παρέα (ακόμη κι αν τους/τις βαριέμαι)...

    Εύχομαι τα δικά σου στάδια να είναι soft και όλα να πάνε καλά!! Είμαστε πολλοί/ες οι απολυμένοι/ες..και άνεργοι/ες..δυστυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι...
    Χαλάρωσε και απόλαυσέτο!
    και εγώ άνεργη είμαι... Μόλις τελείωσα τη σχολή και προσπαθώ να βρω μια άκρη (προς το παρόν, το έχω ρίξει στα ταξιδάκια :) )
    Καλά να περνάς! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνέχισε να το ζεις.. όχι που θα κάτσεις να αγχωθείς!! Και όλα θα έρθουν σιγά σιγά.. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σοβαρα μιλας??ονειρο μου ειναι να με απολυσουν .βαρεθηκα τοσα χρονια δουλειας με μαλακοφατσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απολαυσε την οσο μπορεις...
    αλλα προσοχη μη σε ακουσει καποιος που ψαχνει καιρο για δουλεια ;)


    καλησπερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συμφωνώ τόοοοοοοοοσο πολύ με την Αγνή..
    τα πέρασα όλα ακριβώς όπως τα περιγράφει..
    και με την ίδια σειρά..
    βέβαια ψάχνω 4 μήνες μόνο (απο αυτά που ακούω γύρω λίγο είναι τελικά) για δουλειά.
    βρίσκομαι προς την τέταρτη φάση...
    συγκεκριμένα αυτή την εβδομάδα έχω κανονίσει όλες αυτές τις εξόδους με τους παλιούς φίλους και γνωστούς ...
    χιχιχι..
    σου εύχομαι ολόψυχα να βρείς δουλειά πριν την τρίτη φάση
    γιατί κάπου εκεί βάζεις κιλά :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
    καλη σου μέρα :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι δυσκολο αυτο
    το φοβαμαι και εγω
    και εμεις εδω ολο απολυσεις ειμαστε
    τι να πω ...
    τωρα κανε τεμπελιες και ζουζουνιες οσο μπορεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ELENI σ ευχαριστώ αυτό ακριβώς θα κάνω

    @Marouli και εγώ αυτό πιστεύω όλα θα γίνουν

    @JK O SKROUTZAKOS σε ευχαριστώ για τα αισιόδοξα λόγια σου

    @Thomai και εγώ τη στασιμότητα φοβάμαι αλλά μέχρις στιγμής την έχω αποφύγει

    @Αγνή νομίζω ότι τώρα ξεπερνάω το τρίτο στάδιο και εισέρχομαι σε ένα τέταρτο λίγο διαφορετικό από το δικό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @fairy τα ταξίδια είναι ότι καλύτερο απολαυσέ το όσο μπορείς

    @Dreamy Cloud η αλήθεια είναι ότι για πρώτη φορά δεν άγχώνομαι έχω την αίσθηση ότι όλα θα γίνουν από μόνα τους

    @η ψυχασθενής ξανθιά πριν με απολύσουν έτσι ένιωθα και εγώ,είναι μεγάλη υπόθεση να μη βλέπεις ανθρώπους που αντιπαθείς κάθε πρωί

    @korinoskilo σωστό και αυτό,μη φάω και ξύλο

    @Miss Pink μπα δεν κινδυνεύω να παχύνω γιατί τις εξόδους τις έχω ενσωματώσει σε όλες τις φάσεις,το σπίτι μου δεν με βλέπει και πολύ

    @Skouliki έχει φοβηθεί το μάτι μου όλο για απολυμένους ακούς,που θα πάει κρίση είναι θα περάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λυπάμαι όταν κάποιος θέλει να εργαστεί και δεν του δίνεται η δυνατότητα, λες και ζητάει κάτι ... αδύνατο. Αλλά εξίσου δύσκολο είναι να έχεις δουλειά και να μην μπορείς να εργαστείς, όταν δεν σου το επιτρέπει η υγεία σου. Κουράγιο σε όλους, που θέλουν να εργαστούν και με τον έναν ή τον άλλο τρόπο δεν μπορούν. Η ζωή είναι μικρή... μόνο που ο δρόμος της είναι ανώμαλος!
    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες