Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2010

e SXESEIS

Ξεχάστε τις παραδοσιακές γνωριμίες και το φλερτ.Ένα νέο είδος σχέσεων κερδίζει έδαφος.Οι ηλεκτρονικές.Και δεν αφορά μόνο τις ερωτικές αλλά και τις φιλικές.Forum,site γνωριμιών,διαδικτυακά παιχνίδια,blogs, αποτελούν τους νέους χώρους αναζήτησης συντρόφων,φίλων ή απλά ανθρώπων που μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες και τα ίδια ενδιαφέροντα.Το msn και τα διάφορα chat έχουν αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό τις καφετέριες και το τηλέφωνο.Η ανωνυμία της ηλεκτρονικής επικοινωνίας προσφέρει ασφάλεια.Ξεδιπλώνεις την ψυχή σου χωρίς να εκτεθείς.Δεκάδες ή και περισσότεροι άνθρωποι είναι δίπλα σου να σε στηρίξουν και να σε συμβουλέψουν και αντίστοιχα εσύ αυτούς χωρίς να σε έχουν γνωρίσει.Μια νέα κοινωνία δημιουργείται ή καλύτερα έχει ήδη δημιουργηθεί.Ο στόχος είναι βέβαια να γνωρίσεις τον ηλεκτρονικό συνομιλητή σου και να συνάψεις μία πραγματική σχέση μαζί του.Αλλά αυτό που με έχει προβληματίσει είναι γιατί χρειαζόμαστε την μεσολάβηση του υπολογιστή για να ανοιχθούμε.Γιατί πλέον οι γνωριμίες στην παρέα και στην δουλειά έχουν γίνει τόσο δύσκολες, γιατί οι άνθρωποι είναι κουμπωμένοι και δύσπιστοι;Είναι εξέλιξη της κοινωνίας ή οπισθοδρόμηση;Το μέλλον θα μας δείξει.

10 σχόλια:

  1. μαλλον επειδη εχουμε γινει τοσο εγωιστες,που δεν αντεχουμε την οποιαδηποτε ειδους απορριψη!!!εχουμε γινει τρομερα ευαλωτοι και τρωτοι στα παντα!!!η ανωνυμια προσφερει μεγαλη προστασια σε οτιδηποτε μπορει να μας πληγωσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω παντως και μεσω των μπλογκς και μεσω του φορουμ που εχω εχω γνωρισει πολλα παιδια και μαλιστα μπορω να πω με μερικα εχω γινει και φιλοι

    ευτυχως σε πολυκουλα ατομα δεν εχω πεσει εως τωρα

    μην ξεχνας και με το φατσοβιβλιο τα πραγματα εγιναν πολυ πιο ευκολα

    παντως τα πιο νεα παιδια απο μενα να ειναι πολυ προσεχτικα στο τι μοιραζονται με ατομα που δεν γνωριζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ .Η ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ότι υπάρχει αποξένωση είναι σίγουρο αλλά δεν είναι κακό να γνωρίζεις άτομα φυσιολογικά πάντα μέσα απο το διαδίκτυο αρκεί να μην περιορίζει την ικανότητα σου να είσαι κοινωνικός και εκτός αυτού και να μην βασίζεσαι πάνω του! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμφωνω και λιγο με την μαριποζα αλλα ενα άλλο στοιχειο ειναι και η έλλειψη χρονου .που να τρεχεις για καφεδες και ποτα..η ζωη απαιτει τρεξιμο και αγωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα δειξει οπως λες ......
    παντως ειμαι της γνωμης πως αν δεν ανοιγεσε και εξω.... μη το κανεις και εδω...
    αν δεν εχεις εξω φιλους.... δεν θα κανεις ουτε εδω... αλλο οι ε-φιλοι και αλλο οι πραγματικοι.....
    αν κανεις τους ε-φιλους πραγματικους...... εχεις κερδισει :))))


    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μετά από τον πρώτο χρόνο μπλογκιν, και με επίμονη την άρνηση μου να "αποκαλυφθώ" η κατάσταση το έφερε έτσι, που άρχισα να γνωρίζω κόσμο.
    Τώρα πια, στο τέλος του δεύτερου χρόνου οι μπλογκογνωριμίες που κράτησα στην εξωδικτυακή ζωή, αποτελούν σχεδόν το μισό (σε χρόνο) των κοινωνικών συναναστροφών.
    Δίνοντας άπλετο χρόνο στην ιντερνετική γνωριμία πριν την κάνεις φυσική και κρατώντας τις λογικές επιφυλάξεις, δεν έχει να φοβηθείς πολλά.
    Στις "κανονικές" παρέες, από την άλλη, είμαστε μαγκωμένοι γιατί έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας "τι θα γίνει αν το πάρει στραβά/αν το πει σε άλλον/τι λέει πίσω από την πλάτη μου/αν κάνω αυτό με αυτόν μήπως στραβώσει ο άλλος".

    Εννοείται ότι θέλει τεράστια προσοχή για το τι προσωπικά στοιχεία δίνεις στο ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπήκαν οι υπολογιστές στη ζωή και μας έχουν κάνει περισσότεορ τεμπέληδες.Είναι η εύκολη λύση και μας παρασύρει σε μια μοναχική κατάσταση. Κλεινόμαστε στον εαυτό μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mariposa ο φόβος της απόρριψης τρομάζει αλλά τις περισσότερες φορές πριν μας απορρίψουν οι άλλοι έχουμε εμείς απορρίψει τον εαυτό μας

    @skouliki ναι και εγώ έχω κάνει αξιόλογες γνωριμίες,αυτό που με προβληματίζει είναι ότι πλέον μέσω internet γνωρίζω ενδιαφέροντα άτομα με ανυσηχίες και όχι σε μια παρέα

    @JK O SKROYTZAKOS άλλο πράγμα το msn άλλο πράγμα η πραγματική επαφή

    @Dreamy Cloud τον τελευταίο καιρό έχω γνωρίσει άτομα που μόλις απογοητεύονται από τις σχέσεις καταφεύγουν στην έυκολη λύση στο internet και δεν το παλεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @η ψυχασθενής ξανθιά αυτό με το χρόνο ξαναπέστο,έχω βρεθεί αρκετές φορές να έχω χρόνο για επικοινωνία μετά τις 12 το βράδυ οπότε ο υπολογιστής μου είναι ο καλυτερός μου φίλος αναγκαστικά

    @korinoskilo και εγώ αυτό πιστέυω ότι ο χαρακτήρας σου φαίνεται και στο ιντερνετ δεν κρύβεται όσο και αν προσπαθήσεις,μία μικρή κοινωνία είναι άλλωστε
    @antidrasi+sex αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ενω οι άνθρωποι είναι μαγκωμένοι στην πραγατική ζωή στο ίντερνετ είναι έτοιμοι να σου ανοίξουν την ψυχή τους,εμένα ακόμα με ξενίζει αυτή η συμπεριφορά
    @founio αυτό ακριβώς φοβάμαι και εγώ ότι θα κλειστούμε στο καβούκι μας χωρίς να το καταλάβουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες