Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2010

ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΥΦ!!!!!

Ουφ ουφ ουφ έπιασα πάλι δουλειά.Όχι για πολύ, για λίγες ώρες για κανά μήνα.Υπάρχει βέβαια περίπτωση να με κρατήσουν και μετά.Αλλά μου έπεσε πολύ βαρύ μεταξύ μας.Και το θέμα είναι ότι δεν προσπάθησα και πολύ.Έχουν επιδοθεί γνωστοί και φίλοι σε αναζήτηση εργασίας για λογαριασμό μου.Το βιογραφικό μου έχει πάει και εγώ δεν ξέρω που.Μετά από 9 χρόνια συνεχούς εργασίας σε δουλειές που με έφθειραν ψυχολογικά είχα καλομάθει τώρα.Κακό είναι;Μήμπως είμαι τεμπέλα;Το έχω ανάγκη.Ξαναθυμήθηκα τα παλιά την ταλαιπωρία στις συγκοινωνίες το πρωινό ξύπνημα κλπ κλπ.Τουλάχιστον το περιβάλλον είναι καλό.Αλλά είναι φοβερό, δύο μέρες πήγα και ήδη σκέφτομαι το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.Πόσο έυκολα συνηθίζει ο άνθρωπος στο καθισιό τελικά.Τέλως πάντων μην είμαι και αχάριστη ...........Σας αφήνω τώρα γιατί πρέπει να φύγω για δουλειά γκρ γκρ γκρ.

12 σχόλια:

  1. ΣΣΣΣ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΝΑΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΞΑΝΑΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΑΥΤΟ....ΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΕΡΧΕΤΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελα καλο ειναι ...
    απλα ειχες συνηθισει στην τεμπελιαση και καλα εκανες το ειχες αναγκη
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλάζουμε??

    Άντε μην στεναχωριέσαι.. θα μπεις στο ρυθμό και θα είναι μια χαρά.

    Αλί σε εμάς που δε βρίσκουμε τίποτα (σνιφ, κλαψ, ουααααα!!)

    Καλή αρχή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ. ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλή αρχή να έχεις και δεν είναι τίποτα θα ξανασυνηθίσεις.. Το καθισιό γίνεται πολύ γρήγορα φίλος!! :) Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή! Εύχομαι να παραμείνεις ή να βρεις κάτι ακόμη καλύτερο! Το ίδιο και σε όσους αυτή τη στιγμή ψάχνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε καταλαβαινω κι εγω το ιδιο περασα οταν ξεκινησα δουλεια μετα απο ενα χρονο!!θα δεις οτι γρηγορα θα θυμηθεις τα θετικα του να δουλευεις.. (δικα σου χρηματα για να τα ξοδευεις οπου γουσταρεις,ψυχικη ικανοποιηση και αλλα πολλα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ti να (πρωτό)ευχηθώ; Καλό κουράγιο; Καλή υπομονή; Χμμ, λοιπόν το καλύτερο: ΚΑΛΑ ΞΟΔΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ!!!!! -)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ELENI εεε μ αρέσει να γκρινιάζω που και που

    @Skouliki αμ είχα συνηθίσει,ξέρεις τι ωραία είναι η τεμπελίαση

    @Αγνή σε ευχαριστώ και μην ανησυχείς θα βρεις δουλειά από εκεί που δεν το περιμένεις

    @KAPISTRI σε ευχαριστώ πολύ,θα χρειαστώ κουράγιο αυτό είναι το μόνο σίγουρο

    @Dreamy Cloud ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι!!!!

    @thomai σ ευχαριστώ πολύ,άντε να δούμε τι μου επιφυλλάσει το μέλλον

    @mariposa έχω ήδη αρχίσει να τα θυμάμαι μη κοιτάς που γκρινιάζω είναι στο DNA μου η γκρίνια

    @marianefeli α όλα και όλα στα ξοδέματα είμαι πρωταθλήτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η δουλεια ειναι υγεια ...Ρωτα και μενα που καποτε κοντεψα να παθω μελαγχολια γιατι σταματησα την δουλεια...Τον πρωτο καορο ηταν ωραια αλλα μετα αρχισα να βαριεμαι ασχετα αν ειχα να μεγαλωσω δυο παιδια...Ειχα κλειστει τοσο πολυ μεσα στο σπιτι που παντα λεω ,δουλεια και παλι δουλεια...
    Καλες αποκριες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ εγω που δουλευεω πολλα χρονια τωρα δεν θελω αλλο ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΑΑΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @το blog της Θεσσαλονικιάς έχεις δίκιο και εγώ παθαίνω κατάθλιψη μες στο σπίτι αλλά είχα καταπονηθεί ψυχολογικά από την προγούμενη δουλειά και είχα ανάγκη ξεκούρασης

    @η ψυχασθενής ξανθιά αχ καλή μου,τα λέω εγώ ότι θα έπρεπε πρώτα να πέρναμε σύνταξη και μετά να δουλέυαμε αλλά δεν με ακούει κανείς,τι να την κάνω την σύνταξη στα ογδόντα μου εεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες