Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2010

ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΖΑΜΠΟ...


"Πω, Πω καλε ίδιος ο μπαμπάς του", " Κοιμόσουν μου φαίνεται την ώρα της σύλληψης", αναφωνούσαν συγγενεις και φίλοι όταν γεννήθηκε ο νγιος μου. Εγώ σιωπούσα, γιατί ώς γνωστόν πίσω έχει η αχλάδα την ουρά...


Πριν λίγες μέρες λίγο πριν μπουμε στο σπίτι, μας παίρνουν χαμπάρι από την γειτονιά και συρρέουν να δουν το μωρό...Το μικρό μας δράμα μόλις είχε ξεκινήσει...


"'Απίστευτη ομοιότητα, ίδια η μαμά του", ξεκινά η πρώτη γειτόνισσα " ναι καλέ , φως φανάρι" συνεχίζει μία άλλη κυρία στρίβοντας πιο βαθιά το μαχαίρι στην πληγή του έκθαμβου πατέρα.


Ανεβαίνουμε στο σπίτι και αρχίζουν οι αναστεναγμοί, τα εξεταστικά βλέμματα- μια σε μένα , μια στο μωρό.

"Μα αγόρι και να μοιάζει στην μαμά του?" απορεί ο πατέρας, κοιτάει ξανακοιτάει, το πόρισμα όμως είχε πλέον βγει.


Το μωρό μου μοιάζει: χεράκια, πατουσάκια από την μάμά και όλα τα άλλα από τα τζάμπο μπεμπε...


Φταίω εγώ που έχω δυνατά γονίδια, ε φταίω...?

12 σχόλια:

  1. Όοοχι, δε φταις καθόλου!!! Ίσα ίσα συντελείς στην ομορφιά του σύμπαντος (ε οκ, μαζί με τον σύζυγο)!!!!

    Να σας ζήσει το αγγελούδι γλυκιά μου μπλόγκερ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xexexe..
    καλά λένε η "εκδίκηση" είναι ένα πιάτο που τρώγεται.. κρύο :ΡΡΡ
    να σας ζήσειιιιιιιιιιιι... :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάντως πολύ το χαιρομαι.Όσο μεγαλώνει μου θυμίζει εσένα μικρή.Είχες βέβαια λίγα κιλάκια παραπάνω βέβαια χι χι χι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Marianefeli: Μerci για την κατανόηση και τις ευχές
    Miss Pink: Ορισμένες φορές η σιωπή ανταμείβεται...να σαι καλά !
    Συννεφάκι: Αρνούμαι να σου απαντήσω, για λόγους ευυθιξίας...χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οπως και να'χει σε όποιον και να μοιάζει, να το χαίρεστε και πάντα να είστε καλά.
    Υπάρχει ολόκληρη θεωρία και το έχουμε τσεκάρει και στην πράξη.
    Τα αγόρια κατά 90% μοιάζουν στη μάνα και τα κορίτσια στον πατέρα.
    Σκεφτείτε και τεστάρετέ το.
    Την καλημέρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τωρα που το φανταζομαι και εγω ναι σου μοιαζει απιστευτα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αστροσυμμορίτες: Για το Αγόρι μπορώ να το επιβεβαιώσω...αμα κάνω και κορίτσι θα σας ενημερώσω...ευχαριστώ για τις ευχές...γερός να ναι και ασ μου μοιάζει...χι χι
    Skouliki: H φαντασία σου ταυτίζεται με την πραγματικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΑΛΛΑ Η ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΧΕ ΧΕ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να το χαίρεσαι το αγοράκι σου!
    ελπίζω να μην είναι τόσο δυνατά τα γονίδιά σου και να μοιάσει και κανένα από τα επόμενα παιδάκια στον μπαμπά του. Κρίμα είναι μωρέ... Εγώ τους λυπάμαι τους μπαμπάδες αγοριών όταν το αγοράκι μοιάζει στη μαμά, γιατί δε φθάνει που τα αγόρια έχουν αδυναμία στη μαμά τους, να μοιάζουν και σε εκείνη...εε... τους πέφτει βαρύ.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SKΡΟΥΤΖΑΚΟ: Καλό μήνα και χαίρομαι που αναγνωρίζεις την μη ευθύνη μου...Άνοιξη και πάλι άνοιξη
    Fairy: σου υπόσχομαι ότι την επόμενη φορά θα βάλω τα δυνατά μου να τιθασεύσω τα γονίδια!!!

    Ευχαριστώ για τις ευχές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες