Πέμπτη, 15 Απριλίου 2010

ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ!!!!


Και πάλι καλά που είναι μόνο μία γιατί δεύτερη ειλικρινά δεν θα άντεχα.Τους τελευταίους μήνες λόγω του ότι είμαι περισσότερες ώρες στο σπίτι βρισκόμαστε συχνότερα.Οοοχι δεν μένουμε μαζί.Αλλά πως τα φέρνει αυτή η μοίρα και κάθε μέρα έχει και από μία δουλειά στη γειτονιά μου.Γιατί ξέρετε εμείς στα εξωτικά Πατήσια έχουμε καλύτερο φαρμακείο καλύτερη λαική καλύτερο λάδι και γενικά είμαστε πολύ ανώτεροι από την Χαλκίδα που μένουν μόνιμα.Και τέλος πάντων το καταπίνω αυτό.Αυτό όμως που με διαολίζει είναι το ότι βιώνω το" στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα".Παιδί μου ρωτάει(ναι ναι καλά καταλάβατε,το παιδί είμαι εγώ) θέλεις να σου σιδερώσω τα ρούχα ,να σου καθαρίσω το μπάνιο,να σου αγοράσω απορυπαντικό κλπ κλπ και η απάντηση η δική μου βέβαια είναι όχι μαμά , σε ευχαριστώ.Περιττό να σας πω ότι δεν τολμάω να βγω από το σπίτι και όλα τα παραπάνω έχουν γίνει.Και η απορία της όταν νευριάζω είναι μα γιατί τι έκανα.Συννενόηση αρβίλα.Και αφού εξαντλήσουμε τα δικά μου πιάνουμε τα της βάπτισης του ανιψιού μου(ακούς rainyday ,πληρώνω και τα δικά σου).Που και πως θα γίνει ποιους θα καλέσουμε τι θα φορέσουμε πότε θα παραγγείλουν τις μπουμπουνιέρες από που θα αγοραστούν τα βαπτιστικά,δεν θα βρουν εκκλησία τόσο αργά,που θα κάνουν το τραπέζι.Δεν ησυχάζω σας λέω.Λέτε να βάλω μια ταμπέλα έξω από το διαμέρισμα "κλειστό λόγω κρίσης" και να εξαφανιστώ;Αλλά δεν θα γλιτώσω θα με αναζητήσουν στη Νικολούλη.Έλεοοοοος.

10 σχόλια:

  1. Αυτά είναι τα ωραία με τις μανάδες..Και όσο και αν μας τυραννάνε εμείς πάντα θα τις αγαπάμε...
    Συμφωνώ πάντως...Υπομονή.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περιγραφεις μια τυπικη εικονα που εχουμε ολοι μας ...ετσι ειναιοι μαμαδες
    δεν το κανουν απο κακο απο καλο απλα πιεζουν πολυ , νομιζουν οτι ετσι μας κανακευουν

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα, όλες οι μαμάδες ίδιες?!?!?! Δυο-τρεις δε θα κάνουν κάτι άλλο έτσι για πρωτοτυπία;
    Καλά, η δικιά μου τώρα που δεν μπορεί να έρθει εδώ με έχει ταράξει στα τηλεφωνα. Κάθε μέρα τα ίδια: τι κανεις παιδί μου, καλα; κανένα νέο έχουμε; τι φάγατε σήμερα; εσύ το έφτιαξες; Καθε μέρα τα ίδια!
    Όλες ίδιες είναι και όλες ίδιες θα είναι πάντα!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mάνα είναι μία και άλλη μία εγώ μας κάνει 2...
    Τώρα εγώ τι να σχολιάσω, η θέση μου είναι λεπτή καταλαβαίνετε...Υπομονή και εγκράτεια γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσυ καλό μου ως μάνα πιστεύεις ότι θα το αποφύγεις? Είναι η βασανιστική φροντίδα που περιβάλλει κάθε μάνα -και δη Ελληνίδα!. Σκέφτομαι όμως πολλές φορές, ότι στην απώλεια μιας μάνας αλλάζουν οι εικόνες. Και τότε λες, μακάρι να'ταν εδώ και ας με έπρηζε! Δε βαριέσαι...Έτσι είναι η φύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάνω κάτω τελικά όλες μαμάδες ίδιες είναι!! Από την ίδια σχολή τελειώνουν μάλλον!! Φιλάκια και υπομονή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ mariposa ουφ ουφ θα εξαντληθεί κάποια στιγμή

    @ ftylos μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε

    @skouliki μα αυτό είναι το παρανοικό ότι δεν το κάνουν από κακό οπότε δεν μπορείς να τ ους πεις και πολλα

    @ fairy ναι βρε παιδί μου αυτό το κόλλημα με το φαγήτό,είναι δυνατόν να έχω μαγειρέψει την Κυριακή στις 12 αφόυ ξενύχτησα το Σάββατο;

    @ rainyday σωστά μη λες πολλά γιατί θα την πληρώσεις εσύ

    @ JK O SKROYTZAKOS ανεξάντλητη αυτή η υπομονή

    @ kovo voltes το μόνο που ζητάω είναι σιωπηλή φροντίδα τίποτα άλλο,σίγουρα καταλαβαίνεις την αξία του άλλου όταν τον χάνεις αλλά αυτό το σενάριο προτιμώ να μην το σκέφτομαι

    @ Dreamy Cloud αχ αν τη βρω αυτή τη σχολή ουε και αλιμονό της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ααααααχ που να σου δωσω τη δική μου

    εκει ειναι που θα τρεχεις χιλιομετρα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες