Παρασκευή, 23 Απριλίου 2010

Ο ΔΑΙΜΩΝ ΤΟΥ ΑΤΜ!


Αυτή η ανάρτηση θα μπορούσε να έχει και τον τίτλο"Είμαι και πολύ γκαντέμα" αλλά τέλως πάντων.Πέρυσι τέτοια εποχή πηγαίνω στην Eurobank για να σηκώσω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου.
Μας είχαν μπλοκάρει τις κάρτες ανάληψης γιατί είχε διαπιστωθεί απάτη από ένα συγκεκριμένο μηχάνημα κοντά στη δουλειά.Σε κανέναν συνάδελφο δεν έλειπαν χρήματα οπότε το ίδιο υπέθετα ότι θα ίσχυε και για μένα.Αμ δε,τα λεφτά είχαν κάνει φτερά.Αφού γλίτωσα το έμφραγμα, έκανα τις τυπικές διαδικασίες για να μου επιστραφούν τα χρήματα από την τράπεζα(μετά από ένα μήνα βέβαια).Το πήρα ψύχραιμα.Εντάξει λέω συμβαίνουν αυτά.Την προηγούμενη Κυριακή και ενώ απολάμβανα το απογευματινό μου καφεδάκι στο Θησείο πετάγομαι σε μηχάνημα της Εθνικής αυτή τη φορά.Αδύνατον να σηκώσω χρήματα, με παρέπεμπε στην εξυπηρέτηση πελατών.Ψίλλοι στα αυτιά μου μπήκανε αλλά οι φίλοι μου προσπαθούσαν να με ηρεμήσουν.Δεν είναι δυνατόν να σου ξανασυμβεί μου έλεγαν.Και όμως είναι.Μιλάω με την Εθνική και μου ανακοινώνουν ότι η κάρτα έχει μπλοκάρει γιατί είχε μπει σε παγιδεύμενο μηχάνημα.Σε αυτό το λογαριασμό βρίσκονταν η αποζημίωση της απόλυσης καθώς και το επίδομα του ΟΑΕΔ.Το τι άκουσε η κακομοίρα η τηληφωνήτρια δεν λέγεται.Άσε που γίναμε και θέαμα στον πεζόδρομο του Θησείου(όχι η ψυχραιμία δεν είναι από τα κύρια χαρασκτηριστικά μου).Τέλος καλό όλα καλά βέβαια γιατί δεν είχαν προλάβει να πάρουν τίποτα από τον λογαριασμό μου.Να καθαρίσω το κάρμα μου να κάνω κανά ευχέλαιο δεν ξέρω.Ένα είναι σίγουρο.Εγώ από μηχάνημα δεν ξανασηκώνω λεφτά.

12 σχόλια:

  1. Μην το λές αυτό, γιατί, η 'μηχανοκίνητη' πλέον ζωής μας, είναι πια γεγονός και σε ευρεία μάλιστα χρήση! Καλό Σαββατοκυρίακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι να μην πέσει κανείς στην ανάγκη της τεχνολογίας.
    Παρ' όλα αυτά ας μην ξεχνάμε και τον ανάδρομο Ερμή!!!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μια μικρη γκαντεμια σε κυνηγαει...χαχαχα
    κισσ καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφού σου τα επέστρεψαν την προηγούμενη φορα και αυτή τη φορά δεν σου είχαν πάρει ούτε euro, πάλι καλά να λες...
    Δυστυχώς, δεν γίνεται να μην χρησιμοποιείς τα ΑΤΜ, δε μπορείς να κουβαλάς συνέχεια μετρητά μαζί σου και ούτε να έχεις χρόνο πάντα να πας μέχρι τις 2 στην τράπεζα... Είναι αναγκαίο κακό!
    Απλώς εύχεσαι να μη σου ξανασυμβεί...
    Καλό Σ/Κ γκανεμοσυννεφάκι :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κάτσε να σε σβήσω απο την λίστα μου :ΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν σε θελουν τα μηχανηματα εσενα..μαλλον η τυχη ειναι αλλου..μη σκας οποιος χανει τα λιγα κερδιζει στα πολλα..παιξε κανα λοττο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς ή ευτυχώς η τεχνολογία και ιδιαίτερα το πλαστικό χρήμα έχουν μπεί για τα καλά στην ζωή μας και θα πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτά τα δεδομένα. Νομίζω οτι ήσουν πολύ άτυχη, κι εγώ στην θέση σου μπορεί να το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να ξανασηκώσω χρήματα απο ΑΤΜ.

    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μια φιλη που ειχε γεννεθλια το ΑΤΜ της εβγαλε χρονια πολλα !!! κουλο ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))
    ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ.ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ.ΗΣΟΥΝ ΑΤΥΧΗ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να πω και γω ενα χρονια πολλα και καλα να εχεις και παντα υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφου είναι όλα καλά, τότε μακριά απο ΑΤΜ!!!!
    Μου έλειψες πολύ!
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες