Τρίτη, 4 Μαΐου 2010

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ!


Αφορμή για την ανάρτηση αυτή είναι τα γενεθλία μου τα οποιά ήταν την προηγούμενη Τετάρτη.Και ναι λοιπόν έκλεισα τα 35.Πλησιάζω επικύνδινα τα 40.Οι εικοσπεντάρηδες με λένε κυρία τώρα πια.Δεν έχουν άδικο και εγώ στην ηλικία τους το ίδιο έκανα.Τα 40 μου φάνταζαν τόσο μακρινά.Το θέμα είναι ότι και τώρα μέσα μου τουλάχιστον μακριά μου φαίνονται.Νιώθω σαν είκοσι χρονών σαν να μου ανήκει όλος ο κόσμος.Μα πότε θα ωριμάσω επιτέλους μου λένε.Δεν καταλαβαίνω τι εννοούν.Πρέπει να κλαίγομαι όλοι την ώρα και αντί να κάνω σχέδια για το μέλλον, να συζητάω για την κρίση ,να μένω καθηλωμένη στο παρόν το οποίο -ποια νομίζω ότι είμαι-δεν μπορώ να το αλλάξω αλλά να το υπομείνω.Μα πως είναι δυνατόν να μη θέλω ένα παιδί;Πως μπορώ να κοιμάμαι μόνη μου τα βράδια,δεν φοβάμαι;Γιατί δεν μαγειρεύω κάθε μέρα;Μα πως είναι δυνατό να μην έχω σχέση σοβαρή,κατί θα στραβό θα έχω.Και μπορώ να γεμίσω σελίδες με τις απορίες των γύρω μου.Κάθομαι και τα σκέφτομαι μερικές φορές και ρωτάω τον εαυτό μου μήπως όντως δεν πάω καλά;Είναι δυνατόν να νιώθω χαρούμενη και πλήρης ενώ δεν έχω σταθερή δουλειά δεν έχω οικογένεια δεν έχω λεφτά και γενικώς μου λείπουν πολλά από αυτά που έχουν οι περισσότεροι στην ηλικία μου.Έχω όμως κάτι που δεν το έχουν όλοι εκείνοι που απορούν με τη πορεία της ζωής μου.Ένα τεράστιο χαμόγελο και μέσα και έξω.Εμένα αυτό μου αρκεί και δεν θα μου το στερήσουν .Δεν θα κάνω τη χάρη σε κανέναν.Αυτά είχα να πω!Ελπίζω να μην σας κούρασα αλλά που και που με πιάνουν και μένα τα ψυχολογικά μου.

20 σχόλια:

  1. Με συγκίνησες απίστευτα...
    Πραγματικά έχεις κάτι που δεν έχουν πολλού εικοσάρηδες!
    Εξάλλου ο καθένας διαμορφώνει τις δικές του ανάγκες!
    Και να μην κάνεις ποτέ χάρες, να είσαι όπως ακριβώς είσαι!
    Χρόνια σου πολλά αλλά κυρίως καλά γλυκό μου συννεφάκι!
    Θα σε μαλώσω όμως κι ας σε έχουν πιάσει τα ψυχολογικά σου... Γλυκάκι δεν έχει??? τς...τς...τς... :p

    Να είσαι πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ next_day σε ευχαριστώ καλή μου μου ανέβασες το ηθικό και το έχω ανάγκη τώρα που όλοι προσπαθούν να μου το ρίξουν.Έχεις δίκιο για το γλυκάκι είμαι αγενέστατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου, αυτή που προσπαθούν να το κάνουν, είναι γιατί μάλλον κάτι τους χαλάει στην δική τους ζωη.. αλλά υποθέτω το ξέρεις αυτό καλύτερα απο εμένα!!!
    Μην δίνεις σημασία...
    Να συνεχίσεις να είσαι τόσο αισιόδξη όσο έδειξες στην ανάρτηση σου!
    Όσο για το γλυκό, λέω να σε συγχωρήσω γιατί έχω μεγάλη καρδιά η άτιμη!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα γλυκια 35αρα..πολυ θα ηθελα να ειχα αυτο το χαμογελο μεσα και εξω μου..οταν το εχεις αυτο, δεν καταλαβαινω γιατι να πιστευεις οτι μπορουν να σε ριξουν οι αλλοι που σιγουρα δεν ειναι ευχαριστημενοι απο τη ζωη τους???

    μη μασας!!!συνεχισεεεεεεεε

    υγ.η διαισθηση μου παλι με συμβουλευσε σωστα..να η αποδειξη!!!το σημερινο ποστ σου!!!κατι ειχα διαισθανθει οτι μου κανει σε σενα χωρις συγκεκριμενο λογο απο την αρχη που σε διαβαζα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα μεγάλο μπράβο..αυτό έχω να πω..Μπράβο για τη δύναμη που έχεις, μπράβο για το χαμόγελο που χαρακτηρίζει τη ζωή σου...

    p.s. Συμφωνώ με τη next_day..Δε θα κεράσεις κανά γλυκάκι? Προφιτερόλ θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ....ΛΙΓΟΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα εκατοστησεις και να εισαι μεχρι τοτε τοοοοοοοοσο αισιοδοξη και χαμογελαστη οπως τωρα!!

    Μην ακους κανεναν παρα μονο εσενα! Εσυ ζεις μαζι σου ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά!! Να τα εκατοστήσεις!!
    κοίτα, αυτοί που σ'αγαπάνε θέλουν να είσαι ευτυχισμένη. Οπότε αν γκρινιάζουν και εσύ τους δείχνεις ότι είσαι καλά, αργά ή γρήγορα θα σταματήσουν. Τώρα η μάνα είναι πάντα μάνα, θα γκρινιάζει μια ζωή γιατί μάλλον πιστεύει ότι έτσι βοηθάει και βελτιώνει το παιδί της (μακάρι να'ξερα).
    Οι υπόλοιποι τώρα...έχουν ένα κάρο προβλήματα στη δικιά τους τη ζωή και γκρινιάζουν για τη ζωή των άλλων μήπως και ξεχάσουν τα δικά τους!
    Όσο εσύ περνάς καλά και συνεχίζεις να ονειρεύεσαι με τον δικό σου τρόπο (και όχι αυτά που σου πιπιλίζουν οι άλλοι), μην ακούς κανένα! Συνέχισε τη ζωή σου, που στο κάτω-κάτω είναι δικιά σου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χμμμ...
    αν αλλάξεις το νούμερο της ηλικίας και το κάνεις 33 και την ημερομηνία της ανάρτησης μετά τις 16 Μαίου θα είναι σαν να το έγραψα εγώ... χιχιχιχι :)))))

    μα δεν είναι απίστευτο που προσπαθούν να σε βγάλουν προβληματική??????
    είναι τραγικό..
    πολλές φορές νοιώθω οτι πιστέυουν τέρατα για μένα και δεν το λένε..
    οτι έχει λασκάρει η βίδα, οτι κάποιο κουσούρι έχω και δεν ακολούθησα ακόμη τη γνωσή οικογενιακή φάση που ΠΡΈΠΕΙ να έχουμε όλες μετά τα 30 και φυσικά οτι είμαι αναίσθητη που αν και άνεργη 10 μήνες τώρα δεν γκρινιάζω σε κανέναν και απολαμβάνω το καφεδάκι μου στη λιακάδα χωρίς να το ψέλνω απο πανω..!!!!

    έλεος!
    δεν αλλάζει τίποτα με την γκρίνια...
    δεν θα είμαι περισσότερο ευτυχισμένη αν παντρευτώ έναν τυχαίο γιατί πέρασε ο χρόνος..
    τι είμαι η σταχτοπούτα???
    που εδώ που τα λέμε ο πρίγκιπας ήταν και γαμώ τα παιδιά :Ρ

    ειλικρινά αν άκουγα τους γύρω μου θα έπρεπε να έχω φουντάρει..
    και όμως νοιώθω τοοοοοοοοοοοσο ευτυχισμένη :)
    έννοιες έχουμε όλοι...
    κι εγώ πολλές..
    αλλά μέσα μου..
    τους δίνω το χρόνο που πρέπει χωρίς να τις αφήσω να με καταπιούν..
    και ξέρω πως καταλαβαίνεις απόλυτα τι εννοώ..

    σορρυ για το μεγάλο σχόλιο
    αλλά με πνίγει το δίκιο την 33άρα :ΡΡΡΡ
    "συναδερφικά" φιλιαάααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρώτα απ'ολα είσαι στην καλύτερη ηλικία (δεν το λέω ΜΟΝΟ επειδή με βολεύει! :)), και έπειτα τι θα πουνε όλα αυτά τα ΠΡΕΠΕΙ που βάζουν γύρω μας? Σημασία έχει αυτό το ΧΑΜΟΓΕΛΟ. Μη διανοηθείς να το χάσεις γιατί τότε θα γεράσεις απότομα...
    Χρόνια Καλά εύχομαι. Τα πολλά δεν έχουν σημασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρόνια καλά γλυκιά μου και συνέχισε να χαμογελάς κάνει τους άλλους να ανησυχούν όπως λέει και ο σοφός θεούλης.καλωσήρθες στο κλουμπ των "35+ χωρίς οικογένεια".πολλά φιλιά και αγκαλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τα εκατοστήσεις και να βλέπεις τα πράγματα με αισιοδοξία!
    Δεν έχει τόσο σημασία πόσο χρονων είμαστε, αλλά πόσο εμείς αισθανόμαστε!

    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @next_day και εγώ εκεί έχω καταλήξει,με τη δική τους ζωή τα έχουν όχι με τη δική μου.πάντως από τη Νιρβάνα μου κανένας δεν θα με βγάλει.

    @mariposa σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,και εγώ νιώθω ότι εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματός.Δεν πρόκειται να μασήσω με τίποτα

    @ftylos σε ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης.Προφιτερολ;απα πα πα πα έρχεται καλοκαίρι

    @ELENI α όλα κιόλα μπορεί να μην έχω καλλιτεχνικά χαρίσματα,το χαμόγελο δεν μου το παίρνει κανένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Marouli έλα ντε εγώ ζω μαζί μου,τι ζόρι τραβάνε όλοι

    @ fairy αχ σωστά τη μάνα δεν την αλλάζεισ.αυτό που τους λέω εγώ είναι ότι σε όποιον αρέσω για τους αλλους δεν θα μπορέσω όπως λέει και το άσμα.

    @ Miss Pink αχ πόσο σε νιώθω τα ίδια ακριβώς περνάω και εγώ.Δεν δικαιολογείται να είμαστε χαρούμενες εν μέσω κρίσης.Ρε δεν μας παρατάνε λέω εγώ.Μας ζηλευουν παιδί μου για το καφεδάκι στη λιακάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ kovo voltes και εγώ εχω απορία από που ξεφυτρώνουν αυτά τα πρέπει.Δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσω να χαμογελάω μην ανησυχείς.Αυτή είναι η απαντησή μου στη μιζέρια που προσπαθούν να μας επιβάλλουν

    @ atheofilos(lookingforkostakisanan)
    σε ευχαριστώ πολύ.Καλώς σας βρηκα στο κλάμπ,σκοπεύω να μείνω αρκετά.Μια χαρά θα περάσω νομίζω.

    @Christos K. Πάλι καλά που το πόσο αισθάνομαι είναι κατά πολύ μικρότερο από αυτό που είμαι.

    @ JK O SKROYTZKOS σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα!πολύχρονη λοιπόν, να έχεις υγεία !

    είναι πολύ ωραίο να ξερεις πάνω κάτω τι συμβαινει στην ζωή σου...η μόνη λύση για μια ζωή όπως την θελει στ αληθεια ο καθενας ειναι να αγωνιστεί γι αυτην...να μην επαναπαυτεί ποτέ..χωρίς "εκπτώσεις" αλλά με πολλές υποχωρήσεις και συμβιβασμούς που δεν θα πλήτουν τις βασικές αρχές του καθενός ομως...και να εχουμε ονειρα ..ονειρα πολλά γιατί με όση από αυτη την πραγματικοτητα ειμαστε αντιθετοι και δεν κανουμε τιποτα, το μονο που θα καταφερουμε ειναι να μεινουμε μακρια απο αυτο που εμεις θελουμε να ζησουμε...με ελαχιστες εξαιρεσεις, στην ουσια ο καθενας παιρνει οτι του αξιζει..αρκει να εχει υγεια..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρονια Πολλο και Καλα οτι μας βαραινει Απλα το πεταμαι!!!
    Ευχομαι οτι ποιο ομορφο στην ζωη σου γεματο απο χρωματα και Αρωματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Palalos σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.Συμφωνώ απόλυτα τα όνειρα είναι απαραίτητα ειδικά στις μέρες μας.Ονειρευτείτε γιατί χανόμαστε.

    @greeceland σ ευχαριστώ πολύ.όσο για το πέταγμα έχω ειδικευτεί τον τελευταίτο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες