Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ


Τον τελευταίο καιρό νιώθω ότι δεν έχω έμπνευση ή μάλλον ότι δεν έχω και κάτι σημαντικό να π.Θα μου πείτε ποιος κρίνει τι είναι σημαντικό και τι όχ.Απλά η ζωή μου κυλάει ήρεμα χωρίς εντάσεις χωρίς δυσάρεστες εκπλήξει.Νιώθω γεμάτη ότι επιτέλους κάνω αυτά που θέλ.Ούτε άγχος ούτε έννοιε.Τα έχω βγάλει αυτά συνειδητά από τη ζωή μου για τώρα τουλάχιστο.Νιώθω τόσο καλά που αισθάνομαι τύψεις!!!Βέβαια δεν λείπουν και όλοι εκείνοι που προσπαθούν να με βγάλουν από τη Νιρβάνα μου και να μου φορτώσουν τα δικά τους προβλήματα τα δικά τους άγχη.Αλλά και αυτοί δεν με θυμώνουν πλέον, τους αποδέχομαι.Και μερικές φορές τους παρασύρω με την αισιοδοξία μου.Σε μια εποχή που όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο εγώ κάνω όνειρα για το μέλλον.Και πάνω που έλεγα που αυτή τη ζωή θα την περάσω μόνη(γνώρισα τόσους βαρεμένους το τελευταίο καιρό) έκανα και μια ενδιαφέρουσα γνωριμία.Όλα καλά λοιπόν και ελπίζω να παραμείνουν έτσι.

11 σχόλια:

  1. σου το ευχομαι!!!να κι ένα αισιοδοξο άτομο!!!μπράβο.με ανεβασες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι έτσι να παραμείνουν...Και τι θα κάναμε χωρίς αισιόδοξους ανθρώπους? Η μουρτζουφλιά δεν βοήθησε ποτέ. Ζήσε την απόλαυση της θετικής αύρας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνέχισε έτσι...και ζαχάρωνε τις κακές γλώσσες!!! Μια ζωή την έχουμε!!! Λέμε τώρα...άντε να'ναι και δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γινεται ρε παιδια..οπου παω ακουω για καινουριες ενδιαφερουσες γνωριμιες..

    ευχομαι τα καλυτερα..να σαι καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκόρπιες, αλλά όμορφες σκέψεις. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι όλα να πάνε καλά. Καλό μήνα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @η σιωπηλη κραυγή αισιοδοξία πάνω από όλα

    @ kovo voltes πλέον απολαμβάνω κάθε στιγμή

    @thomai όσες και να είναι οι ζωές πρέπει να τις χαιρόμαστε

    @ mariposa το θέμα είναι να μην μένουμε στις γνωριμίες άντε να δούμε

    @ Phivos Nicolaides μόνο όμορφες σκέψεις από εδώ και μπρος

    @ JK O SKΡΟΥΤΖΑΚΟΣ σ ευχαριστώ να σαι πάντα καλά

    @ Christos K. και γιατί να μην πάνε καλά στο χέρι τους είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλοκαιρι ειναι ..
    ουτε εγω εχω ιδιαιτερη φαση να πολυγραφω εδω
    ειναι και ο καιρος

    θελει και λιγο αποχη το θεμα

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συννεφάκι μου γλυκό,
    ότνως είσαι ήρεμη.. το πόστ σου βγάζει κάτι τέτοιο...
    χαίρομαι ιδιαίτερα που είσαι σε αυτή την φάση.. Δώσε περισσότερες πληροφορίες πώς το καταφέρνεις γιατί αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ, αλλά κάπου χάνω το τόπι! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην Νιρβάνα σου να μείνεις συννεφάκι μου...α και αν μπορείς κάλεσε και μένα για καφέ...γιατί την δική μου ισορροπία δεν βλέπω να την βρίσκω άμεσα , οπότε να πάρω λίγη από την δική σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες