Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010

Νάνι, νάνι το μωράκι μου δεν κάνει!



Όταν στις αρχές Αυγούστου φύγαμε για Μυτιλήνη , είχαμε ένα γλυκύτατο μωράκι, ησύχουλι και χαμογελαστό. Εδώ και δύο εβδομάδες έχουμε ένα χαμογελαστό μικρό σίφουνα που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του. Ο καθαρός αέρας, τα φρέσκα φρούτα...τι να πω και σε ποιον να το πω;
Ζωή να χει, γερό να ναι και όλα τα σχετικά αλλά τα νεύρα μου τσατάλια!
Ο μικρός μας μπουσουλήτης κατευθύνεται με μεγάλη χάρη σε οτίδηποτε δεν πρέπει।Π απούτσια, σκουπίδια , καλώδια και λοιπά απαγορευμένα καταλήγουν σε χρόνο ρεκόρ στο στόμα του.Αν δε κάνω το λάθος να του πάρω από τα χέρια οτιδήποτε ο ίδιος θεωρεί εξαιρετικό παιχνίδι κι εγώ εν δυνάμει φονικό όπλο...στα άρματα στα άρματα εμπρός στον αγώνα. Κλαίει σπαρακτικά και τσιριχτά ενώ είμαι σίγουρη ότι όπου να ναι θα μπουκάρει η πρόνοια λόγω καταγγελιών από τους γείτονες για κακοποίηση ανηλίκου. .
Όταν κοιμάται όμως α, όλα κι όλα κουκλί ζωγραφιστό το χρυσούλι μου.
Το πότε όμως θα ξυπνήσει μέσα στο κέφι και το μπρίο, ενώ εσύ μαζέυεις ακόμη τα κομμάτια σου και κάτι σκόρπιες κουδουνίστρες, ούτε ο Γιούρι Γκέλερ δεν το ξέρει!
Αυτό λοιπόν ήταν το δράμα μιας μάνας που προς μισής ώρας κατάφερε μαζί με τον κατάκοπο πατέρα να ηρεμήσει και να κοιμήσει τον αγαπημένο της σίφουνα!
ΥΓ: Μέχρι να ανεβάσω την ανάρτηση, είχε ήδη ξυπνήσει!

8 σχόλια:

  1. ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα! Καλο μηνα! Ποσο ειναι ο μικρος? Ζωηρεψε και που εισαι ακομα!! Τα τραβαει η θεια μου και ξερω απο πρωτο χερι..

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και δεν είδες τίποτα ακόμα!Θα τον κυνηγάτε στη γειτονιά.Πάρε βιταμίνες από το φαρμακείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. *Καλή σεζόν σκρουτζάκο...

    *9 μηνών Μαρούλακι και βιάζεται να περπατήσει...

    *Μελάσα και ιπποφάες ξεκίνηασα από εχθές συννεφάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα παιδια ειναι ομως η πιο μεγαλη ευτυχια ! τι σου θυμισα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμ αυτά δεν στα λένε όταν σε πρήζουν να κάνεις παιδί να δεις πόσο τέλεια θα είναι κτλ κτλ... :)
    έχω μια απορία..
    κάνα κιλό απο το τρέξιμο χάνεται?
    (το δικό σου τρέξιμο εννοώ :ΡΡΡ)
    όχι γιατί θα είναι ένα κίνητρο
    χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :)

    ωραια...ενα φυσιολογικο παιδακι!
    να το χαιρεστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάγε: Η αλήθεια είναι ότι όταν μου χαμογελάει φωτίζεται η καρδιά μου και το δωμάτιο...μου θύμισες καταστάσεις που έχω καιρό πολύ να βιώσω και μάλλον μου λείπουν.
    Miss Pink: ένα θα σου πω...ειμαι 5 κιλά πιο αδύνατη σε σύγκριση με την προ εγκυμοσύνης εποχή!
    Νηφάλια μέθη: να σαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες