Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

Η Σωφερίνα


Αγαπητοί μου αναγνώστες αυτό το καλοκαίρι αποφάσισα να ξεπεράσω τον εαυτό μου και να έρθω σε επαφή με έναν από τους μεγαλύτερους φόβους μου, την οδήγηση.Είχα κάνει μία απόπειρα πριν από πέντε χρόνια η οποία κατέληξε σε παταγώδη αποτυχία.Όντας άνεργη φέτος είπα να κάνω κάτι δημιουργικό.Πήγα λοιπόν σε έναν δάσκαλο στη Χαλκίδα αφού ήμουν στο εξοχικό κάνοντας διακοπές διαρκείας.Τέτοιο άγχος ούτε στις πανελλήνιες.Τα πρώτα μαθήματα πήγαν στράφι.Ούτε που άκουγα τι μου έλεγε.Πάτα αμπραγιάζ πατούσα φρένο,στρίψε το τιμόνι αριστερά το έστριβα δεξιά.Τα είδε όλα ο ανθρωπος.Αφού δεν τρακάραμε .....Πάλι καλά που πέρασα με την πρώτη τα σήματα γιατί αλλιώς θα ανησυχούσα για την διανοητική μου υγεία.Αισίως μετά από είκοσι μαθήματα(έλεος) μου είπε ότι κάνουμε κάποια πρόοδο.Άντε να δούμε.Όχι τίποτα άλλο είμαι πηγαινέλα Χαλκίδα -Αθήνα.Ελπίζω η προσπαθεία μου να στεφθει με επιτυχία αυτή τη φορά.Αν το πάρω πάντως το δίπλωμα θα κάνω πάρτι.Σίγουρα και ο δάσκαλος αφού θα με ξεφορτωθεί!!

15 σχόλια:

  1. Να προσέχεις το...χάλι γκάλι στα φτερά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με το καλο συννεφακι και προσοχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με το καλο!!
    Εγω ακομα τον φοβο τον εχω αλλα που θα παει θα μαθω!! ειναι μεχρι να το παρω στα σοβαρα!!

    Μαρουλοφιλακια!

    *εννοειται οτι θα με πας βολτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΜΑΓΟΣ σε ευχαριστώ άντε να δούμε

    @ Marouli εγώ να σε πάω βόλτα αλλά κάνε και την προσευχή σου πριν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ να το πάρεις και να του πάρεις και τον αέρα...
    είναι μεγάλη "ελευθερία" το αμάξι... :)
    και στα δικά μας :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Miss Pink αχ γι αυτήν την ελευθερία πασχίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συννεφάκι όπως τα περιγράφεις δεν σε φοβάμαι εσένα!Θα το πάρεις κ θα το κάψουμε!

    Πολλά φιλιά κ καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ax με βλέπω μάρτυρα στο πταισματοδικείο σαν τον γύλο!!!

    Κράτα γερά συννεφάκι...να πάρω κι εγώ σειρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήρθες στο κλάμπ των σωφερίνων
    συννεφάκι μου!!!
    Να προσέχεις πάντα!!!
    ακόμη περισσότερο οταν νομίσεις
    πως πήρες τον αέρα του βολάν
    τότε θέλει ακόμη ποιο πολύ προσοχή!!!
    Καλο φθινόπωρο!!!
    και πάντα επιτυχίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ η οδηγηση....ευτυχως ξεμπερδεψα νωρις νωρις...πηρα το διπλωμα πολυ μικρη εννοω που εχεις αγνοια κινδυνου και νιωθεις οτι σου ανηκει ολος ο κοσμος και ο δρομος!!!!!χαχαχχαχ
    καλη επιτυχια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι χρήσιμο εργαλείο το αυτοκίνητο, είμαι σίγουρος οτι θα τα καταφέρεις!
    Καλή επιτυχία :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα τα καταφέρεις (αν δεν τα εχεις καταφερει ήδη δηλαδη)...ειναι μια εσωτερικη μαχη με τους φοβους του καθενος και η οδηγηση..θα νικησεις!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αντε βρε οδηγα ευκολο ειναι ...μην σε τρομοκρατει θα τα πας μια χαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες