Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

Καθρέφτη , καθρεφτάκι μου...

ποια είναι η πιο όμορφη ρωτούσε η μητριά της χιονάτης νυχθημερόν μην τυχόν και υπήρχε καμιά πιο όμορφη από εκεινη.।Να μου το θυμηθείτε ότι και αυτή σαν κι εμένα την πάτησε...χαλαρή βολτούλα στο σύνταγμα και τσουπ η πιτσιρίκα από το ινστιτούτο αισθητικής.
Λίγο η ανάλαφρη διάθεση, λίγο η συμπάθεια προς την ταλαίπωρη εργαζόμενη ...την πάτησα την μπανανόφλουδα και ανέβηκα να ενημερωθώ για τις φοβερές προσφορές.
"Αχ καλέ έχετε πανάδες", "Καλέ πόσο χρονών είστε...α φαίνεστε λίγο μεγαλύτερη" " Α αν δεν θεραπεύσετε το δέρμα σας όλο και θα χειροτερέυει..."Να δεις η δική σου μούρη πως θα χειροτερέψει...να σκέφτομαι, καθώς δεν απείχα πολύ από το να της φορέσω καπέλο τον υπολογιστή...Με τα πολλά , πήρα της πανάδες μου και το προβληματικό μου δέρμα κι έφυγα....
Ε ναι λοιπόν δεν έχω αλαβάστρινο δέρμα και ναι φαίνομαι μεγαλύτερη γιατί σκέφτομαι πολύ και όσο να πεις 'όλη αυτή η σοφία σου προσδίδει μια ωριμότητα.
Μετά από τόσα χρόνια μίσους για την κακιά μητριά της Χιονάτης τελικά την συμπονω...
δύο βόλτες στο Σύνταγμα και από εκεί που ήσουν ένας κανονικός άνθρωπος, αρχίζεις να μοιράζεις μήλα δεξιά κι αριστερά να ξεπαστρέψεις τις όμορφες...να γλιτώσεις και τα λεφτά του ινστιτούτου!

11 σχόλια:

  1. Πολύ καλό πραγματικά!!! Μ'εκανες και γέλασα...Και είναι και έτσι ακριβώς η συμπεριφορά τους, αλλά και αυτά που θες να τις πεις κατάμουτρα! Τα περιέγραψες εξαιρετικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχχα ευτυχως δεν την εχω πατησει...μην ακους κανεναν..ειμαι σιγουρη πως ηταν υπερβολικη η εργαζομενη..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσύ φταις που ανέβηκες.Είναι για γέλια και για κλάμματα οι τύπισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άντε καλέ...
    και η Σκλεναρίκοβα να πάει τα ίδια θα της πουν..
    ότι να'ναι καταστάσεις..
    εδώ μια φίλη μου που ήταν κόκαλο και πέτσα τις είπαν οτι πρέπει να χάσει περιττά κιλά!!!!
    μακρυαααααααα
    άσε που με εκνευρίζει απίστευτα ο τρόπος που πλέον σε προσεγγίζουν για να ακούσεις...
    "να κάνω μια ερώτηση παρακαλώ??"
    και λες κι εσύ να το βοηθήσω το κοριτσάκι
    ΠΙΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kovo voltes: την επόμενη φορά θα ανέβω μόνο και μόνο για να τους τα χώσω...χαίρομαι που σε έκανα κι γέλασες, το χρειαζόμαστε σε αυτούς τους καιρούς.

    Mariposa: Εννοείται πως ήταν υπερβολική ...εγώ έχω προσωπικότητα γλυκειά μου.Το νου σου αν περνάς από Σύνταγμα...ξεπετάγονται από παντού.

    Συννεφάκι: με τον καλό λόγο στο στόμα...το ξέρω ότι φταίω, αλλά να η καλή μου η καρδιά.

    Miss Pink: Και πιφ και πουφ...ευτυχώς που δεν μου είπαν κάτι για τα κιλά...θα με βλέπατε στις ειδήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευστοχοι προβλημματισμοι με ομορφη διαθεση...καλο μηνα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ ...ευτυχώς ακόμη καταφέρνω να έχω όμορφη διάθεση και ελπίζω να την μεταδίδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φταις που ανέβηκες....
    Βέβαια, από την άλλη, δεν έπεσες στην παγίδα και έφυγες χωρίς να τους πληρώσεις! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σιγά μην τους πλήρωνα κι όλας...καλή εβδομάδα Fairy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. e ti περιμενες να ακουσεις??πεάτες ψαχνουν...φαντασου δηλ να παω εγω με τα 80 μου κιλα...χαχαχα τι εχουν να με σουρουν ε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σιγά μην τους δώσεις και λογαριασμό Κόκκινο Φουστάνι για τα κιλά σου! Ό,τι έχει κανείς καλό είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες