Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010

Μωρέ θα μου κάνεις μια χάρη;


Βεβαίως, καθώς και καλός άνθρωπος είμαι και μια αδερφούλα την έχω...παίρνω λοπόν τη λίστα και κατεβαίνω στο κέντρο να αγοράσω τα υλικά για το σεμινάριο κοσμήματος!
"Πόσο δύσκολο εξάλλου να είναι ;"σκέφτηκα, δίνεις τη λίστα παίρνεις τα πράγματα και τέλος...κάπως έτσι λοιπόν ξεκινά το σαφάρι της χάντρας!
Αυτό δεν ήταν αγορά, το" πούντο πούντο το δαχτυλίδι, να το να το δεν θα το βρεις" ήταν
"Α, αυτό όχι σε εμάς στο δίπλα κατάστημα", "Και πόσο φαρδύ/ψηλό/κοντό/μακρύ το θέλετε;", "Δεν μπορείτε ν πάρετε μόνο δύο, πουλάμε χονδρική".

Κι εγώ με αυτο το άδειο βλέμμα της αγελάδας που τρώει χόρτα στην λιακάδα, να προσπαθώ να βρω ην σωστή απάντηση...με τα πολλά μάζευω τα υλικά κι φτάνω στο σπίτι περήφανη που έφερα σε πέρας την αποστολή.
Αμ δε!

Σε λίγες ώρες φτάνει και η αδερφούλα για να μου αποδείξει περίτρανα πως τελικά εγώ είμαι η ξανθιά στην οικογένεια...τα μισά ήταν λάθος!

Η εγχείρηση πέτυχε, ο ασθενής όμως;;;


9 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ:))
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλος καλά και ο ασθενής ακόμη καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα skroutzako και Phivo: Τελευταία στιγμή τον σώσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου ειπαν να σου πω οτι η προσπαθεια μετραει :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Skouliki:νοιώθω ήδη καλύτερα...από προσπάθεια άλλο τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν πειράζει, η καλή πρόθεση μετρά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά απόκτησες μία ακόμα εμπειρία.Και κάθε εμπειρία είναι καλώς δεχούμενη!

    ..όπως και αν το κάνουμε η προσπάθεια μετρά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Fairy:Από προθεση και δη καλή άλλο τίποτα.
    Mariposa: Κι εγώ γελασα αρκετα...
    Helmina Zac:Συλλέκτης εμμπειριών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες