Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010

ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ-ΠΡΙΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ

Πολύ πριν σε συναντήσω εγώ σε περίμενα
Πάντοτε σε περίμενα
Σαν ήμουν παιδί και με έβλεπε λυπημένο η μητέρα,
έσκυβε και με ρωτούσε,"τι έχεις αγόρι"
Εγώ δε μίλαγα, μονάχα έβλεπα πίσω από τον ώμο της
έναν κόσμο άδειο απο εσένα
Και όταν έπαιρνα το παιδικό κοντύλι
ήταν για να μάθω να σου γράφω τραγούδια
όταν κοίταγα στο τζάμι τη βροχή,
ήταν που αργούσες ακόμα,
κι όταν χτύπαγε η πόρτα μου και άνοιγα,
δεν ήταν κανείς , κάπου όμως με στον κόσμο
ήταν η καρδιά σου που χτυπούσε
Έτσι έζησα πάντοτε
Και όταν βρεθήκαμε για πρώτη φορά
Θυμάσαι;
Μου άπλωσες τα χέρια τόσο τρυφερά
σαν να με γνώριζες χρόνια
Και βέβαια με γνώριζες
Γιατί πολύ πριν μπεις στη ζωή μου
είχες ζήσει στα ονειρά μου αγαπημένη μου
Στη πιο μικρή ζωή μαζί σου ,έζησα όλη τη ζωή
Αφιερωμένο σε όσους ψάχνουν την αληθινη αγάπη και δεν συμβιβάζονται με τίποτα
λιγότερο.....Αφιερωμένο σε όσους ψάχνουν την αδελφή ψυχή τους......Αφιερωμένο σε όσους θεωρούν τον έρωτα θέμα ψυχής και όχι λογικής.....Αφιερωμένο σε όσους πληγώθηκαν αλλά δεν σταμάτούν να ερωτεύονται.....

12 σχόλια:

  1. Αυτή η καρδιά μέσα στον κόσμο που χτυπά, κάπου θα υπάρχει...Αγαπημένος ποιητής. Να'σαι καλά. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ τρυφερό και όμορφο :)
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστωωωωω!! Ειπες αφιερωμενο σε οσους
    ψαχνουν και δεν συμβιβαζονται..

    Γιατί πολύ πριν μπεις στη ζωή μου
    είχες ζήσει στα ονειρά μου αγαπημένη μου
    Στη πιο μικρή ζωή μαζί σου ,έζησα όλη τη ζωή

    respect σ'αυτους τους στιχους..

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω ειμαι παιδι της λογικης καλως η κακως
    παρολα αυτα αγαπαω με τν τροπο μου απλα δεν δινομαι δεν θεωρω απαραιτητο να με κατασπαραζει ενας ερωτας
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ kovo voltes πραγματικά αγαπημένοσ ,μιλάει κατευθείαν στην καρδιά

    @J K O SKΡOYTZAKOS σ ευχαριστώ πολύ

    @ Marsy καλώς μασ ήρθες, από τα πιο τρυφερά ποιήματα κατά τη γνώμη μου

    @ Marouli ελπίζω μόνο μαρουλάκι η έλλειψη συμβιμβασμου να μην είναι συνώνυμη τησ μοναξιάσ

    @ Skouliki συμφωνώ μαζί σου αλλά κάποιες φορές πρέπει να δίνεσαι στον έρωτα, και ότι βρέξει ασ κατεβάσει,να μην πάιζεις εκ του ασφαλούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραίο. Την καλημέρα μου από Λευκωσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγω ειχα βρει την αδελφη ψυχη αλλα πληγωθηκα...τωρα δεν ειμαι ερωτευμενη πια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yπέροχο...απλώς υπέροχο και ουσιαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απο τους αγαπημενους ποιητες ο Τασος Λειβαδιτης με σημαντικο εργο.Μπραβο για την αναρτηση σου αυτη.Καλο σας βραδυ κι ευχαριστω για την φιλοξενια σας εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Phibos Nikolaides σ ευχαριστώ πολύ

    @ Κόκκινο φουστάνι δυστύχως ο έρωτασ εκεί που σε ανεβάζει εκεί σε κατεβάζει

    @ rainyday όντως κρύβουν πολύ σοφία αυτές οι
    λέξεισ
    @ ASSOS χαίρομαι που σου άρεσε καλώς ήρθες

    @ NOSTOS είναι απο τους αγαπημένους μου ποιητές
    καλώς ήρθεσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες