Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2010

Μα που πήγε ο Χειμώνας;


Δεν λέω καλές είναι οι λιακάδες και οι βολτούλες, αλλά να πεθύμησα ζεστά πουλόβερ και μάλλινες κάλτσες.Τα μακριά κασκόλ και το μωβ μου παλτό. Νοτισμένα τζάμια ονειρεύομαι και κάστανα ζεστά.Τσάι με κανέλλα και κονιάκ, αραχτή στον καναπέ। Αχνιστές σούπες και χουχούλιασμα στα παπλώματα।
Περιμένω πως και πως να φορέσω στον μικρό το εξαιρετικό σιέλ σκουφάκι με τις φουντίτσες και να του στρώσω το επίσης σιέλ και γεμάτο αρκουδάκια σκέπασμα.Το ξέρω...για άλλα κλίματα είμαι φτιαγμένη, αλλά λίγο χειμώνα ρε παιδιά μην μας φάει κι ο σκώρος τα χειμωνιάτικα!

11 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς, μες το μυαλό μου είσαι....
    Λίγο χειμώνα θέλουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω, δικιά μου είσαι εσύ:Ρ
    Αυτά είναι που αγαπώ στον χειμωνα, σουφάκια κασκόλ και γάντα παίρνω κάθε χρόνο, τι καταναλωτικό σκουλίκι που είμαι:Ρ
    Μ αρέσουν πολύ όμως:Ρ
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lilium: Kαι πολύ χειμώνα να κάνει,δεν με ενοχλεί καθόλου...να δούμε και άσπρη μέρα!

    Marsy: :Ένα σκουφάκι είναι λίγο, πολύ λίγο...στη Μόσχα αδερφές μου στη Μόσχα. Τόσα χνουδωτά κασκόλ και να φοραμε κοντομάνικα Δεκέμβρη μήνα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα δε θέλω να σε κάνω να ζηλέψεις... αλλά εδώ έχει κρύο, 10oC... και έρχονται και πιο κρύες μέρες :)
    και τα πρωινά χουχουλιαζω στο κρεββάτι γιατί κάνει κρύο να σηκωθώ αμέσως. και οι δρόμοι είναι μούσκεμα. και φοράω μπότες, κασκόλ, γαντάκια και το ζεστό μου το παλτό...
    Αλλά δε θέλω να σε κάνω να ζηλέψεις... :)
    Υπομονή θα έρθει και εκεί ο χειμώνας...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα κι εγώ που είμαι φούλ του καλοκαιριού, Χριστούγεννα με κοντομάνικο αρνούμαι να τα κάνω...
    έστω λίγο τεχνητό χιόνι βρε αδερφέ :ΡΡ
    θα'ρθει θά'ρθει σου λέω δεν μπορεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Fairy: Θα δείξω ανωτερότητα και δεν θα ζηλέψω...απλώς περιμένω να έρθει και η σειρά μου να φορέσω γαντάκια και σκουφάκια!
    Miss Pink:¨Αντε να έρθει! Είναι δυνατόν να τραγουδάς χιόνια στο καμπαναριό και να φοράς αντηλιακό και παρεό!
    Lena: Καλό μήνα...και γέλια όχι μόνο χαμόγελα
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε όλη την Ευρώπω εκτός από την Ελλάδα εχουν Χειμώνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάνε μια παράκληση και θα αλλάξει ο καιρός! Καλό χειμώνα εύχομαι… σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Assos: Μα και σε αυτό ΄τελευταίοι;;γκρρ!
    Phivo: Καθημερινά παρακλησεις κάνω και αερίζω τα χειμωνιάτικα...κάτι άρχισε να γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Αναγνώστες